vrijdag 1 januari 2016

Nieuw jaar en nieuwe challenge bij Ons Borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Door de drukte op mijn werk en de drukte in verband met de feestdagen ben ik een tijdje niet op mijn blog geweest. Allereerst wil ik iedereen die mij een prachtige kerstkaart heeft gestuurd hartelijk bedanken! Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Degene van wie ik een kerstkaart heb ontvangen, maar niet één van mij, die vergeet ik aan het einde van het jaar niet hoor! Ik wens jullie allemaal het beste voor 2016!

Een nieuw jaar is weer begonnen, waar blijft de tijd? Ik heb in principe geen goede voornemens, ik heb wel met mezelf de afspraak gemaakt om veel dingen af te maken. Ik heb nog heel veel onderhanden werk, ga eerst wat afmaken, voordat ik met wat nieuws ga beginnen.

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij Ons Borduurkaartenblog. Het thema is dit keer bedacht door Marga. Zij wil graag een geborduurde winterkaart zien. Dit is mijn creatie:


Het patroon is van Jenine Siemerink en komt uit een oud Hobbyjournaal. Het garen is van Chrissie en het plaatje is van een vintagevel. De mal is van Marianne Design. De kwaliteit van de foto is niet al te best. Deze is gemaakt bij heel somber weer. Natuurlijk is er weer een leuke prijs te winnen. Ik zou zeggen, neem een kijkje op het blog.

Liefs, Cindy

14 opmerkingen:

  1. Net bij je moeder geweest op haar blog waar ze een hele mooie kaart had gepost. En jij hebt ook al zo'n prachtige kaart gemaakt met mooie borduursels en een prachtige kleurencombinatie! Een mooi begin van 2016 en dat het maar een fantastisch jaar mag worden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart ! Heel fijn uitgewerkt !
    Ik wens je een gezond en creatief 2016 !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gelukkig nieuwjaar! Wat een mooie kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn 2016 vol creatieve tijd.Je kaartje is heel leuk geworden! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst een heel mooi en creatief 2016 gewenst en ook ik heb geem voornemens want dan komt er toch niks van terecht hahaha. Je hebt een prachtig winters kaartje gemaakt met een pracht van een geborduurd randje erbij.

    Fijne nieuw jaarsdag
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig, mooi patroon en een heel mooi plaatje,natuurlijk weer prachtig geborduurd.
    Een mooi creatief 2016.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig, mooi patroon en een heel mooi plaatje,natuurlijk weer prachtig geborduurd.
    Een mooi creatief 2016.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Cindy, allereerst de beste wensen voor 2016. Loop jezelf niet voorbij he meis, je hebt nu eenmaal een drukke baan maar Cindy is er ook nog ;p Na dit "moederlijk" advies over naar je mooie kaart. Lief patroon heb je geborduurd en het geheel is mooi afgewerkt. Een creatief begin van 2016, dat het jaar je maar veel goeds mag brengen.
    Knuffel en liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Cindy! Ik wens je een gezond en creatief 2016!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Cindy! Gezellig weer wat van je te lezen. Eind en begin van het jaar is altijd druk op je werk, toch?
    Sterkte en voor 2016 alle goeds!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy
    Een heel mooi, gezond, gelukkig, creatief en liefdevol nieuw jaar.
    Je winterse kaart is prachtig met dit mooie patroontje, het is zo sierlijk.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy wat heb jij ook een prachtige winterse kaart gemaakt. Heel mooi met deze materialen . Leuk gecombineerd. Mooie kleuren. Jij ook de allerbeste wensen voor 2016. Veel plezier op de knutseldagen met je moeder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy