zondag 24 januari 2016

Pretty in pink

Goedemiddag lieve blogvriendinnen,
Gisteren weer een heerlijke knutseldag bij moedertje gehad, een hele gezellige dat en ze had ouderwets lekkere erwtensoep gemaakt. Zo lekker, ik kan dat niet hoor. Ook nog een pannetje meegekregen, we hebben het vanavond makkelijk met eten. Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van Magnolia Forever  waar de opdracht is "pretty in pink". Ik heb voor deze kaart het supergave papier van Carta Bella "Paris girl" gebruikt, dit blijft toch wel één van mijn favorieten. De Tilda is ook zo gaaf en heb ik weer ingekleurd met copics. Verder nog wat roze details om het af te maken. Er is bij Magnolia Forever ook een DT-call. Mijn droom is om ooit nog eens deel uit te maken van een Magnoliateam, dus ik ga een poging wagen. Niet geschoten is altijd mis toch?

Deze kaart wil ik verder nog mee laten doen bij Simply Magnolia (anything goes). 

Hele fijne zondag allemaal!
Liefs, Cindy


18 opmerkingen:

  1. Cindy hety is weer een .... geweldig kaartje ... vorm, kleur alles past perfect bij mekaar.
    Cindy heel veel succes met je DT-cal ... ik hoop het echt voor jou want volgens mij zou je wel heel erg goed in dat team passen ... ik duim voor jou.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik duim ook voor je hoor, je kaart is zoals altijd weer prachtig, ook weer héél mooi gekleurd, erg mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat jullie zo lekker hebben geknutseld en erwtensoep..mmmm lekker! Heb ik vorige week gemaakt. Is niet heel moeilijk hoor, maar kost een hoop tijd ;-). Ik zal voor je duimen! Gun jou dat plekje in het DT. Met deze kaart moet dat toch lukken zou je zeggen!? groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent een kei in het kleuren van magnolia stempels dus ze zullen gek zijn als ze jou niet kiezen!
    Hij is weer prachtig hoor...een beauty!
    Succes hoor liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een kei in het kleuren van magnolia stempels dus ze zullen gek zijn als ze jou niet kiezen!
    Hij is weer prachtig hoor...een beauty!
    Succes hoor liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige snoezige kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    wat een mooi kaart, zeg. Heel mooi gekleurd ook.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart en leuke vorm heb je gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een plaatje Cindy - mooi modelletje en je hebt het Magnoliaatje supermooi gekleurd - een prachtkaart!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groot gelijk dat je een kansje waagt Cindy. Je kaart is een beauty. Mooi ingekleurd en een heel lief kaartje eromheen gemaakt.
    Succes hoor, ik zal voor je duimen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Cindy, mooi kleurwerk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card. Thank you for joining us at Magnolia Forever Challenge. Hugs Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook al weer zo prachtig gemaakt Cindy. En ook op de kaart past die mal weer heel erg mooi. Weer mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, en helemaal Pretty in Pink! Dat veertje klopt er ook helemaal bij! Leuk dat je meedoet met de challenge van Magnolia Forever.
    Groetjes Esther DT MF

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig dit kaartje en deze magnolia er bij in lekker rose

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thanks for entering your beautiful card at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy