zaterdag 16 januari 2016

Vroom vroom....

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Bij Time for Magnoliachallenge is dit keer een wedstrijd met een sketch. Ik mag zelf graag met sketchen werken en heb gisteren bij The Voice of Holland heerlijk ziten kleuren. Het papier is van Studiolight. De tilda is uit de Italian serie en heb ik ingekleurd met copics. Ik vind deze ook zoooo schattig. De bloemen zijn uit de voorraad en de takjes zijn van Joy. 


Verder wil ik met deze kaart graag meedoen aan de challenge van:
*lovely Hanglar & Sweet magnolia (anything Goes);




Vandaag ga ik weer gezellig met mijn moeder aan de knutsel. We hebben nog een paar opdrachten waar we aan moeten werken. Het wordt vast een hele gezellige dag.

Ik mag vanaf 6 februari 2016 gastdesigner zijn bij Time for Magnoliachallenge. Ik ben daar zo blij mee, wat een eer. Vanaf 6 februari 2016 zien jullie mijn kaarten daar voorbij komen.

Fijn weekend
Liefs, Cindy

18 opmerkingen:

  1. Wat een eer zeg gastdesigner voor 2 maanden, niet zo gek , je maakt prachtige creaties, dit is ook weer zo,n schatje, prachtig gekleurd en afgewerkt.
    Tot zo.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart Cindy...echt prachtig gedaan en top gekleurd.
    Gefeliciteerd met het gastdesigner zijn...leuk voor je.
    Leuke dag samen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke kaart Cindy...echt prachtig gedaan en top gekleurd.
    Gefeliciteerd met het gastdesigner zijn...leuk voor je.
    Leuke dag samen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het gastdesigner zijn en wat heb je een Schitterende snoezige kaart gemaakt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy. Erg leuk om GD te mogen zijn. Je kaart is een plaatje! prachtig gemaakt. Heel mooi gemaakt met al deze vrolijke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje Cindy, en veel plezier vandaag

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Cindy, lekker kleurrijk! Veel plezier met je gast DT schap! Een leuke knutseldag met Mams!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke en vrolijke kaart is dit! Super mooi gemaakt! Ik hoop dat jullie een gezellige knutseltijd hebben gehad! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart! Prachtig gekleurd. Lekker vrolijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!! What a totally awesome card!!! Loooove the colorful layout and playfulness!

    Thank you for joining us at LHOSM!
    Hugs
    Linda
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Cindy, doet me aan italiaanse films denken. Tilda is mooi ingekleurd en rijdt op haar scootertje vast de zon tegemoet :)
    Leuk dat je gd mag zijn, we gaan je mooie kaarten voorbij zien komen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Cindy,

    Ik had je kaart al op facebook gezien maar wil hier ook nog even laten weten dat ik je kaart super leuk vind(die stempel van Magnolia is geweldig)en bedankt voor het mee doen met TFMC !!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje heb je gemaakt met de leuke Magnolia - supermooi gekleurd en een superkaart!
    Gefeliciteerd met je GTtje - superleuk!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauwww Cindy, wat een toppertje en dank je wel voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge - Sketch Time! Succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy, wat een prachtige kaart heb je gemaakt in mooie kleurtjes. Bedankt voor je deelname bij TFM. Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Cindy! This is beautiful creation! So bright and vivid! Your colors choice is perfet!
    Thank you so much for sharing your great work with us at LHOSM this month! Good luck and hope to see you next time too!

    Sasha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy