zaterdag 6 februari 2016

Gastdesigner bij Time for Magnoliachallenge

Goedemorgen allemaal,
Vandaag mijn eerst bijdrage als gastdesigner van Time for Magnoliachallenge. Ik vind het echt een hele eer dat ik ben uitgekozen en heb mijn best gedaan om een mooie bijdrage te maken. Wel heel spannend, want de dames van het DT-team maken zulke prachtige creaties. Het thema is "alles mag". Ik heb als basis een go kreatemal gebruikt. Verder veel mallen van Noor en Magnolia. Peony Tilda is ingekleurd met copics. Het papier is van Joy, ook een heel gaaf blokje. Ik zou zeggen, heb je zin, doe gezellig mee! Ik ga vandaag weer aan de knutsel bij moedertje. Ik mag er ook weer blijven eten, ben benieuwd.

Bij het Dreamtime Craft Supplies Blog is er een designteam call. Het is een nieuwe webshop in Australië en ziet er heel leuk uit, Dreamtime Craft Supplies. Ik ga maar weer eens een kansje wagen. Ze verkopen er o.a. Magnolia's en daar ben ik gek op.

 Fijne dag allemaal! 
Liefs, Cindy



23 opmerkingen:

  1. Wow...wat een beauty heb je gemaakt echt zo mooi. Alles past ook prachtig bij elkaar! Je hebt je best gedaan hoor als gastdesigner.
    Fijne knutseldag en groetjes aan je moeder.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn voor dit mooie kaartje hoor! ZIet er prachtig uit en je bent niet voor niets gekozen he! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart heb je voor het magnoliablog gemaakt! Alles past zo mooi bij elkaar en schitterend ingekkeurd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart ziet r prachtig uit! Mooi die zachte kleurtjes en prachtig ingekleurd! Leuk dat je ook gastdesigner bent net als ik. Ik kijk uit naar je volgende kaartje.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart ziet r prachtig uit! Mooi die zachte kleurtjes en prachtig ingekleurd! Leuk dat je ook gastdesigner bent net als ik. Ik kijk uit naar je volgende kaartje.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gedaan hoor meis.....een heel lief kaartje en een heel mooi voorbeeld in het rijtje van TFMC.
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende creatie is het Cindy, heel erg lief met deze zachte tinten....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, mijn complimenten..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt als GD ...je hoeft niet zenuwachtig te zijn hij is prachtig!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh geweldig! Wat een prachtige kaart, Cindy! Ik vind hem helemaal top! Er is zoveel te zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige snoezige kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje hoor Cindy!
    Groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij doet niet onder hoor Cindy voor de dames van het dt. Het is een beauty in die zachte kleurtjes. Ik zit hier vol bewondering te kijken. Héél mooi :-)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt het super gedaan als gastdesigner, het is een prachtig kaartje. Je hebt Tilda heel mooi ingekleurd en zulke mooie bijpassende papiertjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Cindy,

    Ik vind je kaart als gastdesigner super mooi prachtig ingekleurd heb je Tilda!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje Cindy, en lekker gegeten bij je moeder?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik sluit de rij denk ik voor vandaag, alle dames hebbej het al gezegd, je hoeft niet onzeker te zijn ,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor het TFM blog, schitterende gekleurd en zo mooi afgewerkt, echt prachtig.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is idd een hele eer zo voel ik dat ook tussen al die prachtige creaties van het TMF team,maar jouw kaartje mag er ook zijn hoor hij is weer schitterend geworden

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Cindy wat een geweldig mooi kaartje ... niet twijfelen hoor Cindy het is een beauty van een kaartje en je stempeltjes zijn iedere keer zo super mooi ingekleurd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Cindy :)
    How have you been hun? Good I hope :)
    Look at this gorgeous design you have created! Tilda is simply adorable with all the beautiful colouring you have done on her. I am loving her hair. The design is really lovely with all the dies you have used & the colours you have selected. Beautiful design Cindy & thank you for entering our Design Team call.

    Please check your emails. There is one there from me :)

    Hugs xx
    Lisa - Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy