zaterdag 20 februari 2016

Happy Birthday

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag mag ik jullie mijn tweede bijdrage laten zien als gastdesigner for Time for Magnolia Challenge.  Dit keer is het thema Happy Birthday, ook weer een gaaf thema. Dit is mijn bijdrage geworden:



De basis van de kaart heb ik gemaakt met mallen van Creative Expressions die ik vier keer heb uitgetekend en toen weer aan elkaar heb geplakt. Verder mallen van La La land gebruikt en Cottage Cutz. De magnolia is al uit een oude serie, maar deze blijft zo ontzettend leuk. Deze heb ik weer ingekleurd met copics. De bloemen komen uit de voorraad, net als de houten embelishments. Het papier is van Studiolight. De challenge loopt tot 3 maart 2016 10.00 uur en je kunt een supergave prijs winnen!

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van Hobbyvision met het thema Happy Birthday en Simply Magnolia (cas or fully loaded).

Ik ga zo weer bij mijn moeder aan de knutsel. Ik heb een opdracht voor onze plaatselijke hobbywinkel. Heel gaaf om te doen, het resultaat zien jullie later wel voorbij komen. 

Fijne dag allemaal,
Liefs, Cindy

19 opmerkingen:

  1. Wat heb je een lieve kaart gemaakt. En Tilda is super gekleurd! Kleur je met potlood? Super gaaf dat je een opdracht gekregen hebt, ben benieuwd wat je gaat maken.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een lieve kaart gemaakt. En Tilda is super gekleurd! Kleur je met potlood? Super gaaf dat je een opdracht gekregen hebt, ben benieuwd wat je gaat maken.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schitterende kaart Cindy,mooie kleurtjes en zo prachtig gekleurd, alles past weer zo mooi bij elkaar.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gedaan met al je mooie laagjes, prachtige kleurtjes en toevoegingen en natuurlijk je schattige Tildaatje. Een heel mooi voorbeeld voor de challenge Cin.Een heel fijn weekend en ik ga maar aan de knutsel met dit snertweer.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige Lieve kaart geworden en mooi afgewerkt! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja ik was zo benieuwd naar hoe die van jou was geworden, want ja dat is iedere x weer een verrassing en ook deze keer is het weer een plaatje en een genot om er naar te kijken. hij is weer schitterend geworden ik zou zeggen op naar de volgende ....of is die al klaar??

    groetjes en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Gaaf zo'n opdracht, ik ben benieuwd! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart hoor Cindy, zalige kleurtjes, supermooi heb je Tilda er op gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaart! Mooie stempel Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart weer Cindy...het is echt een beauty!
    Ik heb al naar je gemaild. Fijne dag verder.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inkleuren en borduren hè Cindy...wat toch een heerlijke hobby! Je kaartje is heel feestelijk met de vlaggetjes en ballon!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very cute Tilda card sweetie!!! Loving your choice of embellies and gorgeous colouring, a very cute card!!! Crafty Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy
    Het is een hele lieve schitterende kaart met mooie kleurtjes en je hebt prachtige mallen gebruikt en die mooie bloemen en strik maken het helemaal af. Het is al een cadeautje op zich als je die mag ontvangen met je verjaardag.
    Ik ben wel heel benieuwd naar je opdracht voor die leuke winkel, veel plezier ermee.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart, zulke mooie kleuren. Magnolia heb je prachtig ingekleurd, de ballonnen vind ik heel leuk.
    Ook als gastdesigner bij CC&C heb je een schitterende kaart gemaakt. Hele mooie zachte kleuren deze keer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje heb je gemaakt Cindy - helemaal super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattige kaart Cindy! Succes met je opdracht voor de winkel, ik ben benieuwd naar het resultaat.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige kaart!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart Cindy Mooie zachte kleuren heb je gebruikt. Super dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy