woensdag 24 februari 2016

I sea it is your birthday

Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie de creatie zien die ik voor Gunter Creatief heb gemaakt. Trijnie had gevraagd of ik een voorbeeld wilde maken met de nieuwe Dutch Doobadoomal. Natuurlijk wil ik dat, ik vind het een hele eer dat ze dat aan mij vroeg. De basis is dus gemaakt met een Dutch Doobadoo mal. Verder heb ik heel veel Noormallen gebruikt uit de Under the Sea-serie. Die zijn echt zo gaaf. Ook het papier is van Joy. Het bord en de vis heb ik bewerkt met metallic wax om het een beetje ouder eruit te laten zien. 

Gunter Creatief heeft ook een facebookpagina waar ze vaak de nieuw verkrijgbare spullen laten zien. Het assortiment van de winkel is zo ontzettend groot. je hoeft er maar om te vragen en Trijnie heeft het. De winkel zit maar vijf minuten lopen van mijn huis, dus als je wat vergeten bent, je bent er zo. Ik ben hier toch wel iedere zaterdag even te vinden, ik zie altijd weer nieuwe spulletjes.
Ik heb deze creatie echt met heel veel plezier gemaakt.

Met deze creatie doe ik graag nog een keer mee aan de challenge van De Egel, waar alles mag behalve vierkant. 

Fijne avond allemaal!
Liefs, Cindy


13 opmerkingen:

  1. Prachtig zomers kaartje!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schitterend tafereeltje geworden Cindy.
    Wat een mooie mallen zijn het, de stempel is weer prachtig gekleurd, een project waar je trots op kan zijn.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Cindy. heel mooi gemaakt. Superleuke details. Top. Je doosje van hieronder is ook al weer zo leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave voorbeeldkaart heb je gemaakt, leuk zo'n onderwatertafereeltje.
    Inderdaad heel handig zo'n winkel dichtbij maar ook wel heel erg verleidelijk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart met zoveel mooie details. Hartstikke leuk dat ze daar jou voor vragen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Wat een mooie kaart. zulke mooie kleuren..groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende creatie Cindy.
    Is gewoon prachtig.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh die is lief Cindy. Dat zeemeerminnetje heb je mooi ingekleurd en dan al die leuke bijpassende stansjes erbij. Het is een plaatje en op een leuk model kaart.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is prachtig dit zeemeermin kaartje prachtig ingekleurd en met alle stansjes er bij een plaatje

    gr roeelie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er weer toppie uit Cindy...meneer Gunter zal trots op je wezen zo'n mooi voorbeeld te hebben in de winkel.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je meedoet met onze 'alles behalve vierkant' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy