vrijdag 26 februari 2016

Leuk nieuwtje / Some exciting news

Hallo allemaal,

Enige tijd geleden heb ik op mijn blog vermeld dat ik heb meegedaan aan de DT-call van Dreamtime craft supplies. En...... ik ben uitgekozen, echt superleuk! Het nieuwe blog gaat binnenkort van start met de eerste challenge. Ik kan jullie al verklappen dat het thema "alles mag" zal zijn. 

Dreamtime Crafts Supplies verkoopt leuke spullen voor elk wat wils, zoals Spectrum Noir markers, magnoliastempels, Spellbindermallen, Bazillpapier etc..

Ik zou zeggen, hou het blog in de gaten! Jullie kunnen het blog <<hier>> vinden.

Groetjes, Cindy

Hello to you all,

Some time ago I announced on my blog that I have applied the DT-call of Dreamtime Craft Supplies. And guess what.... I am chosen, that's awesome! The new blog will start very soon with the first challenge. I can already mention that the theme will be "anything goes".

Dreamtime Crafts Supplies sells great craft products, as spectrum noir markers, Magnoliastamps, Spellbinder dies, bazillpaper etc. 

I would say, keep your eyes open! You can find the blog <<HERE>>.

Hugs,
Cindy




12 opmerkingen:

  1. Van harte Cindy en veel plezier! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Cindy. Dat is zeker geweldig nieuws. Mooie dingen hebben ze er ook. Ik ben alk volger van het blog geworden. Kan ik de mooie creaties volgen met de mooie spullen en misschien ook eens met de Challenges mee doen.....

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Supergaaf, van harte gefeliciteerd en heel veel plezier.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je Cindy. Hartelijk gefeliciteerd en ik ben meteen volgster geworden, kan ik meteen meegenieten ;p
    Fijn weekend...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben daar ook gelijk maar volger geworden, leuk voor je schatje, heb je nog wel tijd voor andere dingen.
    In ieder geval weer veel succes met je nieuwe job.
    Het is ook goed voor je Engels haha.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf Cindy!!! Gefeliciteerd meis wat een leuk nieuws! Ik ben gelijk volger geworden en ben benieuwd naar de Challenges, altijd leuk een nieuwe erbij! Veel plezier met je nieuwe job en we gaan het beleven!
    Fijn weekend en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk voor je Cindy...gefeliciteerd hoor. Je bent wel een duizendpoot hoor. Ik wens je veel succes en kijk uit naar het blog.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Congrats Cindy! I am extremely proud that you are part of our team :)
    Happy crafting
    xx Lisa xx

    Lisa - Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk..gefeliciteerd! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk nieuws, gefeliciteerd. Ik ga zeker kijken op de nieuwe blog en als het kan meedoen natuurlijk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy