vrijdag 19 februari 2016

Nieuwe challenge bij Chocolate Coffee and Cards, alles mag

Goedenavond lieve bloggers,
Na afwezigheid van een aantal maanden in verband met de verhuizing van de eigenaresse van het blog van de ene staat in Amerika naar de andere, wordt het blog van Chocolate Coffee and Cards weer opgestart. De opdracht is makkelijk, namelijk: ALLES MAG!  De sponsor van deze challenge is Sherri Baldy en je kunt drie superleuke digi's winnen. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


Het papier is van My Minds Eye. Verder heb ik nog een mal van Joy en magnolia gebruikt. De afbeelding is ingekleurd met copics. Heb je zin, doe gezellig mee, voor het thema hoef je het niet te laten.
Liefs, Cindy

4 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    Wauw, wat is dit ook weer een plaatje van een kaart, mooi gekleurd, leuke digi.
    Het papier van My Minds Eye is gaaf zeg, mooi afgewerkt, ik ga eens kijken op het blog.
    Tot morgen, we gaan weer lekker aan de freubel bij mij.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Cindy en Bestie is weer keimooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs mooie kaart! Het DP is al zo prachtig en je digi heb je ook weer prachtig ingekleurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan Cindy...het haar is moeilijk maar je hebt het top gekleurd hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy