maandag 29 februari 2016

Nieuwe challenge bij My Bestie Dutch Girls Designs - stipjes en streepjes

Goedemorgen allemaal,
Jullie zullen wel denken, al weer een nieuwe layout.... Blauw is mijn lievelingskleur en gerbera's zijn mijn lievelingsbloemen, ben nog maar een keer gewisseld. Dit is wel de laatste keer hoor, hahaha.
Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij My Bestie Dutch girls Designs. Dit keer heeft mijn moedertje het thema bedacht, namelijk stipjes en streeptjes. De challenge is "ALLES MAG", maar als je aan de opdracht houdt, kun je extra prijzen winnen. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:



Ik heb er een lekker fel exemplaar van gemaakt. Het papier is van My Minds Eye. De bloemen en lint komt uit de voorraad. De Bestie is weer ingekleurd met copics. De digi kunnen jullie <<hier>> vinden. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de kaarten van mijn DT-maatjes. De challenge loopt weer een maand en er zijn leuke prijzen te winnen.
Liefs, Cindy

13 opmerkingen:

  1. Wauw de kleueren spatten van het scherm, wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Cindy, ook weer zo mooi gekleurd, de streepjes en stipjes vallen héél goed op, het is weer een beauty hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschoon kaartje Cindy, vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Cindy, prachtige voorjaars kleurtjes, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk kleurrijk kaartje, Cindy! Heel leuk!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, vrolijke kaart. Leuke digi en prachtig ingekleurd. Je layout is weer mooi gekozen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi vrolijk kaartje Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke challenge! Ik ga deze keer zeker mee doen! Dots en stripes is geen moeilijke optie..en ik heb Sigi's dus dat kan niet meer mis gaan.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave voorbeeldkaart heb je gemaakt! Mooi met die digi! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook een beauty hoor...zo vrolijk. Hier word je dus vrolijk van!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is ook een beauty hoor...zo vrolijk. Hier word je dus vrolijk van!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een vrolijk kaartje Cindy .... de kleurtjes spatten er af ! Je digi is weer zo geweldig mooi ingekleurd ! Toppertje hoor !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy