maandag 15 februari 2016

Simply Gorjuss

Hallo lieve blogvriendinnen,
Van het weekend heb ik met het vreselijke druiligere weer gezellig geknutseld met mijn moedertje. Ik heb deze schattige Gorjuss stempel gekleurd. Dit heb ik weer gedaan met copics. Zwart haar is toch altijd een hele uitdaging. Het designpapier is ook van Gorjuss. De blaadjes heb ik gestanst uit zwart karton en bewerkt met metallic wax patina gold voor het oudere effect. Ook de ovale spellbindersmal heb ik zo bewerkt, maar dan met twee kleuren, goud en brons. De bloemetjes zijn van Elizabeth Crafts design en ook deze heb ik gewerkt met metallic wax. Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van The Sugar Bowl, anything goes. Ik kreeg een tip op facebook om hem aan deze challenge mee te laten doen. Ik ben gelijk volger geworden van dit blog, er worden digi's en stempels van Sugar Nellie gebruikt. Met deze kaart wil ik ook graag meedoen aan de challenge van De Egel (bedankt voor de tip GerJanne), waar het thema is, alles behalve vierkant of rechthoekig.

Fijne avond allemaal!
Liefs, Cindy




17 opmerkingen:

  1. Plaatje van een kaartje Cindy, leuk model en je kleurwerk is prachtig!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het al eerder gezegd Cindy, je kaart is zo prachtig, zo mooi gekleurd,ik ben helemaal verliefd op de bloemen, zo mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw...zoooo mooi! Knap gemaakt! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje! Doe je niet mee bij de Egel? Kan heel goed!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend knap ingekleurd Cindy! Vooral de zwarte haar met de schaduw erin, wauw! Hoe doe je dat? Verder is deze kaart helemaal af! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is deze kaart Cindy. Supermooi gemaakt met deze materialen leuke afbeelding en heel mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cindy wat een super kaartje weer !
    Prachtig ingekleurd stempeltje en dan de bloemetjes waaauuuuw zeg wat zijn die prachtig !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Harstikke mooie kaart! Prachtig het haar hoe het gekleurd is. Het is een heel mooi kaartje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, prachtige kaart. Wat heb je de digi prachtig ingekleurd en wat een gave kaart heb je ermee gemaakt. Super.
    Je borduurkaart is ook heel mooi, wat een werk met al die kraaltjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    ik had deze kaart ook al op FB bewonderd, wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd en je bloemen zijn prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Suupergaaave kaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Cindy - wat heb je Gorjuss mooi gekleurd - echt WAUW!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je meedoet met onze 'alles behalve vierkant' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig zoals je het meisje ingekleurd hebt Cindy en je hebt de kaart zelf ook heel mooi gemaakt. Een plaatje...
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (DT-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cindy hartsikke leuk dat je mijn tip hebt opgevolgd, het is zo'n mooie kaart! Succes bij de Sugar Bowl en je mag zo vaak meedoen als je maar wilt mits je een sugar nellie stempel of digi gebruikt waaronder Gorjuss :). Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a gorgeous creation, I love the colours! Thank you for sharing with us at the Sugar Bowl this time.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy