dinsdag 8 maart 2016

Eerste challenge bij Dreamtime Craft Supplies

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag gaat de eerste challenge van start bij Dreamtime Craft Supplies. Het thema is makkelijk, namelijk alles mag. Ik heb voor dit voorbeeld papier gebruikt van Bo Bunny. Het magnoliaatje heb ik ingekleurd met copics en de ovale mal is van Spellbinders. De doily is van Magnolia. 

Er is ook nog een gave blogcandy te winnen en verder zijn er nog een aantal plaatsen vrij voor DT-leden, dus er is ook nog een DT-call. Vind je het leuk om in een internationaal team te zitten, lees dan de voorwaarden en waag een kansje! Uit ervaring kan ik zeggen dat het heel erg leuk is en nog goed voor je Engels ook!

Hello dear blogfriends,
Today starts the first challenge at Dreamtime Craft Supplies. To celebrate the launch of the challengeblog Lisa is having a blogcandy. You can find the blogcandy  <<overhere>>.  And guess what? You have two time change to win!! Just read the message and all will become clear. This is the great candy you can win:





We are still looking for some new DT-girls. Are you interested? All details are mentioned in this <<message>>



The theme of the first challenge is: Anything Goes. It is a great honour to be in the team. We have DT-members from all over the world. If you have the time, please come play along! 





For this creation I have used several items from the Dreamtime Craft Supplies Store. Every week there will be more items in the shop. I have used some thing available in store:
* Joyful Tilda
* Memento ink
* Flower ovals
* magnolia doohickey lace coaster



This is the prize you can win:



Very nice isn't it? If you want to make a chance to win, just join the challenge!

Hugs, Cindy


Items used from the shop:

23 opmerkingen:

  1. I love that doily die cut you used. I could use that for lots of projects. Your coloring is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Cindy,
    Such a lovely design & you have coloured Tilda beautifully. I love the way her hair shines :) A beautiful design Cindy. Great work.

    Lisa - Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies
    Dreamtime Craft Supplies Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Wat een mooie kaart, prachtige kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie voorbeeldkaart Cindy!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart! Prachtig ingekleurd en leuke kleuren Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cindy een heel knap kaartje ! Prachtig ingekleurde stempel en je kaartje is weer super mooi afgewerkt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend is je kaart weer Cindy, mooi gekleurd, de magnolia's zijn toch ook zo schattig, mooie details, kortom een echte Cindy kaart.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk om je enthousiasme te lezen Cindy en ik wens je heel veel plezier samen met het team! je kaartje is prachtig en een hele mooie binnenkomer voor de eerste Challenge!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooie kaart heb je gemaakt voor de 1ste challenge Cindy
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cindy this is gorgeous, I love the detail you have put into the card and your coloring is gorgeous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely stunning card. Love the color palette and your coloring is gorgeous! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cindy, Love this pretty creation in soft color palette! That doily enhances the beauty of Tilda with sweet designing!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Cindy, Congratulations honey on your DT at dream time designs!!! I am thrilled to see you sort of back on the team! Your card is STUNNING!!! and your colouring is just perfect, I am loving your colour scheme!!! Big Cuddles jay xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It is so pretty! it looks so delicate! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart. Mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW wat een schitterend kaartje en wat een gaaf blog heb mij natuurlijk aangemeld als volger. Hartstikke leuk dat je in het DT- team zit en wens jou en je mede DT-collega,s veel succes met het challenge blog.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy, ik doe het maar even zo...ik heb me aangemeld bij het dreamtime blog maar is 4x gebeurd en ook hed mijn naam er moeten staan in plaats van de posttitel. Zou je dat voor me willen veranderen. Ik snapte niet hoe het werkte om mijn kaart te plaatsen...sorry!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vergeet helemaal op je kaart te reageren. Het is een beeldje geworden, mooie details en prachtig gekleurd weer. Helemaal top!
    Je reageerde net op mijn blog maar zei niks over mijn foute plaatsing op het Dreamtime blog. Hoop dat het goed komt want 4x is wel veel.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy
    Deze kaart is zo mooi en ik mag er heel lang van genieten hihihi.....en laat dit nu 1 van mijn favoriete Tilda's zijn.
    Het is een prachtige inspiratiekaart voor jullie eerste challenge Cindy.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, alles goed met de verbouwing...schiet het al lekker op?
    Weet jij of er nog een uitslag komt van de dreamtime challenge of heb ik het gemist?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi, alles goed met de verbouwing...schiet het al lekker op?
    Weet jij of er nog een uitslag komt van de dreamtime challenge of heb ik het gemist?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy