vrijdag 18 maart 2016

Nieuwe challenge bij CC&CC

Goedemiddag lieve bloggers,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Chocolate Coffee and Cards, dit keer met het thema "gebruik lint". Makkelijk toch? Onze sponsor is dit keer Sassy Studios Designs. Dit zijn echt hele leuke digi en het was dan ook super om deze te kleuren. Ik heb deze kaart gemaakt ribbonweaving. Is echt heel leuk om te doen. Het lint heb ik met kleine kraaltjes vastgemaakt aan het papier van de digi. De digi is uitgestanst met een mal van Nellie Snellen. Daar zitten alle kleine gaatjes in, waardoor je het lint mooi rond kan vastnaaien.  Het papier is van Joy en het parasolletje van magnolia.  Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Vanavond kom ik weer bij jullie langs. 

Fijn weekend alvast,

liefs, Cindy




12 opmerkingen:

  1. Mooi !
    Je hebt weer een super leuke kaart gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Cindy! De digi is schitterend ingekleurd en ik denk dat je met het lint wel even zoet geweest bent, maar het resultaat mag er zijn!
    Groetjes en fijn weekend, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke digi Cindy, mooi ingekleurd en prachtig afgewerkt een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat is deze prachtig, mooi gekleurd en het lint zo mooi geweven, de kleuren zijn weer zo mooi, een schitterend geheel.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Cindy! Wat heb je de digi schitterend gekleurd en met de ribbonweaving en de bloementoef wat een beauty zeg!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig lint zit er langs je digi Cindy! Een blikvanger is het weer!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een kaartje weer Cindy ! Heerlijk ingekleurde digi en je ribbonweaving is zo fijntjes gedaan ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart, mooi die rand rond je prachtige digi. Wat heb je het meisje prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Cindy...heel mooi gedaan met dat lint...een geduld werkje denk ik. Mooi gekleurd ook weer. Ik vind het een topper!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy