zaterdag 19 maart 2016

Nieuwe challenge bij Time for Magnoliachallenge, mijn bijdrage als gastdesigner

Goedemorgen allemaal,
Vandaag ga ik lekker kliederen met mijn moeder. We gaan aan de slag met de gelliplate. Ik heb deze al geruime tijd, en nog nooit gebruikt. Ik zie zulke gave creaties voorbij komen, dat we het vandaag ook gaan proberen. Ben reuze benieuwd.

Ook gaat er vandaag een nieuwe challenge van start bij Time for Magnoliachallenge. Dit keer is het thema "flowers, flowers, flowers everywhere".Ik heb me weer lekker uitgeleefd met mijn favoriete Bo bunny Papier. Loves me Tilda is ingekleurd met copics. Verder heb ik mallen van Diesire en La-la land gebruikt. De ovale spellbindermal heb ik bewerkt met patina zilver, ook zulk leuk spul.

neem eens een kijkje op het blog, er zijn schitterende voorbeelden gemaakt!

Fijne dag allemaal,
Liefs, Cindy




Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de navolgende challenges:
* Simply Magnolia (alles mag);
* Lovely Hanglär en Sweet Stanglar (add some flowers);




13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en vrolijke kaart! heel veel bloemetjes! Heel veel klieder en knutselplezier samen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een prachtige kaart Cindy. En die bloemen, nou die zie je wel hoor. Geweldig mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, Cindy! Wat een enorm mooie kaart laat je hier zien! Ik vind hem heel gaaf. Geweldige stansen heb je gebruikt!

    Fijn weekend, liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooi geworden! Prachtig alle bloemen erbij op en de kleuren zo gaaf!
    Ben er helemaal weg van.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend hoor...echt prachtig gedaan. Ook mooie bloementoefjes. Ik vind het een toppertje!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh Cindy, je hebt er wel een plaatje van gemaakt hoor. Tilda is heel mooi ingekleurd en omringd door bloemen. Mooi die zwierige strik daar rechts en een lief vlindertje erbij...helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is deze kaart weer prachtig gemaakt Cindy, een mooie kleuren keuze, prachtig ingekleurd en de bloemen zijn volop aanwezig, een schitterende kaart.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cindy ik heb jouw schitterend kaartje elders al bewonderd maar wou het toch nog eventjes in detail zien ... Super mooi ingekleurd, prachtig papier, bloemetjes ... een knap gehaal !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy, wat maak je mooie kaarten. Ben gelijk volger geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Cindy,

    Je kaart is weer een toppertje had hem natuurlijk al gezien maar was helemaal vergeten een reactie te plaatsen !!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning creation Cindy! Love all the amazing details, diecuts and perfectly coloured Tilda, not to mention those awesome flowers!
    Thanks for joining us at LHOSM and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Cindy me again! Just wanted to say thanks for also entering your card over at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy