zondag 27 maart 2016

Tasje

Hallo lieve blogvriendinnen,
Ik hoop dat jullie een fijne eerste Paasdag hebben. Vanochtend heb ik mijn moedertje geholpen. We krijgen allebei en nieuwe keuken en toilet, en daarnaast krijg ik ook nog een nieuwe badkamer. Bij mijn moeder gaan ze woensdag beginnen en dan moet alles leeg zijn. 7 april 2016 ben ik aan de beurt. Ik zie heel erg op tegen de troep, maar ja, als alles klaar is ben ik wel heel blij. Dan hebben we ons eigen paleisje. De douche is meer dan 40 jaar oud en de keuken meer dan 25 jaar, dus het wordt wel tijd. Gisteren heb ik met mijn moeder de laatste knutseldag gehad voorlopig . 
Bij Het Hobbyjournaal loopt een leuke challenge. je moet een tasje maken met de Celebrationslijn van Yvonne. Dit is mijn creatie geworden:



Het designpapier, het plaatje, en de bloemenstans zijn allemaal van de Yvonne Celebrationlijn.

 Ik wens jullie nog hele fijne Paasdagen. 
Groetjes, Cindy

9 opmerkingen:

  1. Prachtig tasje Cindy...daar wil je wel mee op pad haha.
    Succes met de verbouwingen en alle rompslomp er omheen.
    Als het klaar is ook weer blij toch?
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tasje! Fijn dat jullie huizen worden opgeknapt. Het is even een gedoe, maar dan heb je ook wat! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n leuke vrolijke tas, ziet er super uit Cindy. Succes met alle verbouwingsperikelen..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tasje, Cindy. En wel lekekr dat je straks helemaal nieuw in het sanitair en keuken zit.
    Het wordt wel even doorbijten. Wij krijgen (nou, nee, niet krijgen...we moeten het we kopen) in juli een neiuwe badkamer. ik kan nu ook al op zien tegen de troep en het stof..maar ja, daarna wordt het genieten!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtig tasje gemaakt Cindy, leuk papier en mooie details.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een lief tasje. Mooie bloemenstans Liefs Sabine ps heel veel succes met de verbouwing, wel heerlijk een nieuwe badkamer en keuken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    wat een leuk tasje met veel mooie accentjes
    veel succes met de verbouwing liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk tasje Cindy!
    En die troep, tja, daar moet je even doorheen maar dan heb je daarna ook weer wat moois. Succes hoor alletwee!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk tasje Cindy.
    En heel veel succes met de verbouwing. Even doorbijten, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy