zondag 10 april 2016

Challenge bij Creaine

Goedemorgen lieve bloggers,

Tussen de bedrijven door wil ik jullie mijn DT-kaart laten zien voor de lopende challenge van Creaine. Dit keer is het een geborduurde kaart met een patroon van Karin's Creations  met het thema lente. Heb je geen patroon van Karin? Kijk dan even op het blog van Creaine. Ik probeer van de week nog even bij jullie langs te komen. Het is zo'n puinhoop in mijn huis, we hebben geen warm water en de hele inventaris uit de keuken staat door het hele huis. Het riool stinkt en ook het cement ruikt niet echt lekker. Kortom, één en al ongezelligheid. Het is dan wel heel fijn dat mijn moedertje zo dichtbij woont. Daar is de verbouwing klaar, dus ik kan daar douchen en heerlijk eten. Als straks alles klaar is zal alles echt prachtig zijn. 
Fijne zondag allemaal!
Liefs, Cindy


12 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Cindy.
    Succes nog met je verbouwing.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en prachtig geborduurd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....jij zit in de fase dat je er even doorheen moet en het eindresultaat in zicht moet houden....fijn dat het bij je moeder al klaar is. Heeft zi ook bij jou gegeten toen zij in de troep zat?
    Je kaart is trouwens knap gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en succes met alles!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou bij mij klaar, ik loop op mijn tandvlees, maar het einde is bijna in zicht, wat een bende.
    Je kaart was gelukkig al af, dat is dan weer een voordeel, mooi geborduurd en gekleurd, tot straks.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een aparte kaart en borduursel...mooi gedaan hoor.
    Sterkte met de bende...houdt de moed erin hoor...nog ff!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een aparte kaart en borduursel...mooi gedaan hoor.
    Sterkte met de bende...houdt de moed erin hoor...nog ff!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Cindy! Sterkte met de verbouwingsperikelen!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt met dit borduurpatroon. Prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw prachtig patroon en heel mooi geborduurd. Balen dat het zo'n troepje in huis is maar je weet waarvoor je het doet. Fijn dat je moeder zo lekker dichtbij woont.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat mooi! vooral dat geborduurde. Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig borduursel heb je gemaakt op deze kaart Cindy!
    Echt een Kunstwerk!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy