maandag 4 april 2016

Nieuwe challenge bij Chocolate Coffee and Cards

Hallo lieve bloggers,
Door alle drukte en chaos in huis ben ik helemaal vergeten deze kaart te plaatsen. Bij Chocolate Coffee and Cards is weer een nieuwe wedstrijd van start gegaan met het thema voorjaar. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


De sponsor is dit keer Bugaboo. ik vind dit zo'n schatje. Het papier is van Studiolight. De tulpjes zijn van Rayher en de afbeelding heb ik weer ingekleurd met copics. Doen jullie gezellig mee? Er is weer een leuke prijs te winnen.
Liefs, Cindy

11 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Cindy...echt gezellig en vrolijk. Leuk die tulpjes erop!
    Natuurlijk weer top gekleurd!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Cindy met zo'n leuk plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart! Mooi met die tulpen erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    wat een superleuke voorjaarskaart heb je gemaakt, frisse kleurtjes en een gave digi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zou zonde zijn zijn als je deze kaart vergeten had, want hij is zo mooi en lief en met heerlijke kleuren weer gewerkt.

    Grtjs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze helemaal niet gezien, wat is die leuk, leuke digi, mooi gekleurd ook.
    Meer heeft dit schattige kaartje niet nodig.
    Liefs je moeie moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverdje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief, vrolijk kaartje. Hele schattige digi en die tulpen zijn leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi schattig kaartje! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy