vrijdag 15 april 2016

Nieuwe challenge bij Chocolate Coffee and Cards

Goedemiddag lieve bloggers,
Vandaag kom ik jullie een kaart laten zien voor de nieuwe challenge van Chocolate Coffee and Cards, waar het thema dit keer is: stipjes en streepjes. De sponsor is dit keer Make it Crafty. Dit zijn zulke gave digi's met lekker veel haar om te kleuren. Ik heb gekozen voor de digi "april". De digi heb ik natuurlijk weer ingekleurd met copics. Het papier is van Bo Bunny. Doen jullie gezellig mee? Jullie kunnen een $10-gift certificate winnen om digi's uit te zoeken. Dat is toch hartstikke gaaf?

Deze kaart had ik al een tijdje klaar hoor. Als het goed is kunnen we vanmiddag eindelijk gaan opruimen. De elektriciën en de schilder moeten nog komen en dan hoop ik dat het echt af is. We hebben gelukkig weer warm water en kunnen weer normaal naar de WC na een week. Dat is zo fijn!! Nu merk je pas hoe afhankelijk je bent van alles. De rest komt ook wel goed.

Liefs, Cindy


6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een beauty is dit zeg, zo schitterend gekleurd,
    Succes met puin ruimen, ik kan ok nog wel een handje gebruiken, ik kan niet meer.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Cindy! Wat heb je de digi geweldig gekleurd!
    Succes met de laatste loodjes, het zal inderdaad weer fijn zijn als de boel weer aan kant is en je weer 'gewoon' alles kunt gebruiken.
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Mooie digi heb je gebruikt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat een blikvanger je digi Cindy...prachtig ingekleurd!! We zijn hartstikke afhankelijk van water, stroom en gas, een groot gemis als dat afgeloten is! Het wordt vast heel erg mooi, dus nog even door de zure appel heen bijten! Fijn weekend
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wauw, wauw, wat heb je die digi schitterend ingekleurd, wat een plaatje. Is met die kleurtjes een mooie kaart geworden.
    Pas als je iets niet meer kan gebruiken dan merk je pas hoe gewend we zijn aan alle luxe. Zal fijn zijn als alles weer op orde is. Nog even volhouden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW! Wat een gave kaart! En wat kun jij mooi inkleuren zeg, zo knap! Fijn dat je weer warm water hebt en alles zo goed als af is. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy