vrijdag 29 april 2016

Nieuwe challenge bij Chocolate Coffee and Cards

Hallo allemaal,
Vandaag kom ik jullie een kaart laten zien voor de nieuwe challenge bij Chocolate Coffee and Cards. Dit keer is het thema "vierkanten en cirkels". De sponsor is Kenny K, ook zo gaaf. Hele gave digi's, ook heel geschikt voor mannen. 

Ik heb de digi texting diva gebruikt en ingekleurd met copics. Het papier komt uit de voorraad, ik heb echt geen idee van welk merk. 

De prijs bestaat uit drie gratis digi's en verder is er nog een andere leuke actie. Je kan naar de site van Kenny K gaan en twee digi's uitzoeken die je het leukste vind. Deze keuzes kun je doorgeven en de digi's met de meeste stemmen worden met 50% korting aangeboden. Hoe leuk is dat? Doe gezellig mee zou ik zeggen. Om mee te doen hoef je niet een digi van Kenny K te gebruiken.

Morgen de laatste sopdag na de verbouwing en dan heb ik alles wel gehad. Alles is weer geordend en schoongemaakt. Dat geeft ook wel een heel lekker gevoel.

Liefs, Cindy



6 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Cindy!
    Wat zal je blij zijn dat je het achter de rug hebt. En nu genieten van je nieuwe badkamer toilet en keuken! Wij zitten nog steeds in de troep. gelukkig heb ik een buiten douche, al is dat wel koud bij deze temperaturen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart.
    En dat mobieltje past er zo leuk bij.
    Fijn dat je verbouwing achter de rug is. Is het naar je zin?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het moet eerst ergeren, wil het beter worden hè! Als alles spic en span is dan kun je er dubbel van genieten Cindy! En dan ook nog een tijd om een mooi kaartje te maken en plaatsen...maar DT werk gaat altijd door hè! Prachtig ingekleurd en lief kaartje heb je gemaakt!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, vrolijke, stoere dameskaart. Wat is dat telefoontje leuk. Wat zal dat fijn zijn als alles helemaal aan kant is. Geniet ervan!!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer dat ik me zo ziek voel, anders hadden we kunnen knutselen morgen, maar eerts de laatste loodjes van de verbouwing maar doen, hopelijk ben ik dan ook weer beter, wat voel ik me ziek zeg.
    Je kaart is een plaatje, ik weet niet eens dat je deze hebt gemaakt, het kleurwerk is ook weer prachtig, hopelijk tot gauw meisje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje! Fijn dat de verbouwing nu zo aan het einde is, kan je weer heerlijk ontspannen kaartjes maken. En hopelijk snel weer samen met je moeder!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy