vrijdag 1 april 2016

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag weer een geborduurde kaart van mijn hand. De nieuwe challenge is weer gestart bij Ons borduurkaartenblog en dit keer mocht ik het thema bedenken. Ik heb gekozen voor het thema huwelijk.Ik heb een patroon gebruikt uit een oud hobbyjournaal, dit patroon is van Jenine. De randen heb ik bewerkt met te gekke krijtjes. Het plaatje is van Nel van Veen en het garen is van Joy. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de schitterende voorbeelden van mijn DT-maatjes. Zo gaaf om alle verschillende kaarten te zien. Er is natuurlijk ook weer een gave prijs te winnen. De challenge duurt tot 30 april 2016.
Liefs, Cindy


7 opmerkingen:

  1. Oh wat romantisch Cindy, prachtig geborduurd met een mooi patroon, je zal deze maar mogen ontvangen als je in het huwelijksbootje stapt.
    Geweldig mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge weer! En je kaart is zo mooi, leuk plaatje en de borduurpatronen van Jenine zijn altijd mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige trouwkaart Cindy en wat een beeldschoon borduurwerk
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart! Prachtig geborduurd en mooi plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooi kaart is dit geworden Cindy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Cindy.
    Mooi patroon heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy