donderdag 14 april 2016

Reminder ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Dag 7 van de renovatie. Het gaat gelukkig opschieten. Vandaag of morgen wordt het als het goed is opgeleverd en dan kunnen we eindelijk gaan schoonmaken en opruimen. Het wordt wel heel mooi hoor, dan weet je in ieder geval waar je het voor doet. Vandaag een reminderkaart voor de lopende challenge op Ons Borduurkaartenblog met het thema "Huwelijk". 

Voor de basis heb ik een joy pop-upmal gebruikt. De randjes zijn geborduurd met een patroon van Jenine en uitgestanst op een mal van Marianne design. Doen jullie mee? De challenge loopt nog tot 30 april 2016 23.55 uur.

Liefs, Cindy


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! fijn dat de verbouwing bijna klaar is. Sterkte met schoonmaken daarna! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...wat een chique kaart heb je gemaakt meis en heel apart.
    Ik weet nog toen bij ons de keuken werd verplaatst...ik zat rustig in mn tuinstoel tussen alle bende 3D plaatjes te knippen en had alles uitstald om me heen en ineens begonnen ze zonder iets te zeggen in de muur te vrezen. Vreselijk want binnen 3 seconden zat alles onder het gruis en stof en dus ook mijn hobbyspullen en 3D knipsels. Echt alles was wit. Ze hadden dat niet aangegeven want dan had ik kunnen vluchten. Jij had nog een schoon hoekje om deze kaart te maken.
    Sterkte hoor met de laatste loodjes!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...wat een chique kaart heb je gemaakt meis en heel apart.
    Ik weet nog toen bij ons de keuken werd verplaatst...ik zat rustig in mn tuinstoel tussen alle bende 3D plaatjes te knippen en had alles uitstald om me heen en ineens begonnen ze zonder iets te zeggen in de muur te vrezen. Vreselijk want binnen 3 seconden zat alles onder het gruis en stof en dus ook mijn hobbyspullen en 3D knipsels. Echt alles was wit. Ze hadden dat niet aangegeven want dan had ik kunnen vluchten. Jij had nog een schoon hoekje om deze kaart te maken.
    Sterkte hoor met de laatste loodjes!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Cindy.
    Succes nog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje. prachtig met die koets en de geborduurde randjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaart zeg,en nog sierlijker door het borduurwerk!Succes nog met de renovatie!groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zul jij straks genieten in je opgeknapte huisje Cindy, heerlijk.
    Je pop-up kaart is een plaatje, mooi die geborduurde randjes erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige trouwkaart, mooi het borduurwerk op de mooie mal. Leuk die pop-up mal.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart prachtig, wat leuk gedaan met de koets, ja kind het is een bende ik weet het, maar nog even op jetanden bijten en dan je hele huis soppen, net als ik.Ik ben nog steeds niet aan kant.
    Sterkte ermee.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy