zaterdag 2 april 2016

Volgende creatie als gastdesigner bij Time for Magnoliachallenge

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Tussen de voorbereidingen van de verbouwing door en het opruimen / ontruimen van mijn huis kom ik vandaag bij jullie langs met mijn volgende creatie als gastdesigner bij Time For Magnoliachallenge.   Dit keer is het thema "laat het voorjaar zien". Ik heb dit keer een shadowbox gemaakt. Dat had ik nog nooit gedaan, maar ook dat is weer superleuk om te doen. In het boxje heb ik een achtergrondstempel gemaakt en gekleurd met copics. De magnolia met tulp heb ik ook gekleurd met copics en toen uitgeknipt. Het designpapier is van  Crafts & me, heel gaaf en superbetaalbaar designpapier. De parels heb ik gemaakt met Nuovo. Ook fantastisch spul, deze parels blijven mooi rond en zakken niet in. Ik vond het weer geweldig om deze creatie te maken. Nog twee dan is mijn gastdesignerschap al weer voorbij. Wat gaat de tijd toch ontzettend snel.
Ik wens jullie een hele fijne zaterdag. Dit is voorlopig de laatste knutselzaterdag samen met mijn moeder. Volgende week wordt het hier een chaos, maar ik kijk wel uit naar mijn nieuwe spullen.
Liefs, Cindy


9 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een super kaart! Heel gaaf gedaan! Succes met het ontruimen van je huis en de verbouwing...groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart! Heel mooi gemaakt en leuke stempel! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een plaatje Cindy! Zo leuk, dit model. En met het weer van vandaag krijg je zin in de lente/zomer. Veel succes met alles in je huis. Ben benieuwd hoe je er straks bij zit! EN dat zal vast snel gaan...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart geworden..Toppie afgewerkt!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super deze box-card Cindy. Het plaatje van Tilda is natuurlijk heel geschikt bij dit thema en Tilda is mooi ingekleurd. Het landschapje is ook gaaf en nu is het geheel net een schilderijtje. Top gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Wat een leuke creatie heb je gemaakt!
    Ik vind dit stempeltje van Magnolia ook zo leuk en de kleuren combi past er perfect bij zo met dat mooie papier!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige box-card, heel mooi geheel met de stempels, de rand en alles zo mooi ingekleurd. Ook je trouw-borduurkaart is mooi geworden, heel mooi borduurwerk.
    Je Fluffy kaart is echt prachtig, hele mooi kaart en ik vind de digi zo leuk. IK vind deze fluffy's wel heel erg leuk om te zien.
    Veel succes met de verbouwing, wat zal dat heerlijk zijn strakjes met alle nieuwe spulletjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook ik vind dit een prachtige creatie Cindy, mooi gekleurd , wat zijn de tulpen bloemen leuk, ik ga weer snel verder.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldschone creatie is dit weer Cindy...deze stempel doet het toppie bij de rest.
    Ik wens je veel sterkte met de verbouwing.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy