vrijdag 13 mei 2016

All for the girls - nieuwe challenge bij Chocolate Coffee and cards

Hallo allemaal,
Op deze vrijdagavond wil ik nog even de nieuwe challenge bij Chocolate Coffee and Cards onder jullie aandacht brengen. Dit keer is het thema just for the girls /  alles voor de meisjes en de sponsor is All dressed up. Dit zijn ook van die geweldig leuke digi's! Ik mocht gebruik maken van Fly away en dit is mijn voorbeeldkaart geworden:



Het papier is van My minds Eye en de ovale vorm is van spellbinders. De digi is gekleurd met copics. Jullie kunnen twee digi's naar keuze winnen, dat is toch leuk?

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van All Dressed Up, anything goes.

Liefs, Cindy 


10 opmerkingen:

  1. Fris kaartje Cindy, prachtig gekleurd vrouwtje. Hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje voor de girls Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een scheetje zeg....echt superlief. Heel gaaf gedaan Cin....een plaatje om te zien.
    Fijn pinksterweekend meis...xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt! Enig afdrukje. Mooi gekleurd.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo ik weet helemaal niet dat je deze hebt gemaakt Cindy, wat een leuke digi is dit, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, morgen gaan we weer samen freubelen hoor, ik heb er zin in, het is zo lang geleden.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart. Mooie digi, prachtig ingekleurd en wat is je spelbinder mal mooi zeg! Ook die vlinder is heel elegant Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldje Cindy en zo'n leuke digi...nooit gezien! Mooie combinatie hoor!
    Gezellige knutseldag met je moeder!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very prettypretty card. Great papers! Thanks so much for joining us over at All Dressed Up.
    Sheila
    *All Dressed Up DT *

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very prettypretty card. Great papers! Thanks so much for joining us over at All Dressed Up.
    Sheila
    *All Dressed Up DT *

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende kaart, prachtig gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy