maandag 16 mei 2016

hartelijk gefeliciteerd met Yvonne Creations

Goedenavond lieve bloggers,
Het Pinksterweekend is weer voorbij en ondanks het niet zo mooie weer, heb ik mij prima vermaakt. We zijn na de verbouwing van de keuken, badkamer en toilet nu ook aan de rest van het huis begonnen. We zijn begonnen met verven en binnenkort staat de woonkamer op het programma. Deze kaart heb ik tijdens dit weekend gemaakt. Heerlijk ontspannen zitten borduren. Het garen is van Madeira en het plaatje is van Yvonne. Ik vind de kleurencombinatie gewoon heel gaaf. Het patroon is natuurlijk van mijn favoriet, Sjaak van Went en komt uit een ouder hobbyjournaal. Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge van het Hobbyjournaal, waar ze een kaart vragen met een plaatje uit een Marieke, Yvonne of Amylijn.

Fijne avond, en tot gauw!
Liefs, Cindy


16 opmerkingen:

  1. Wat een beauty weer Cindy...echt prachtig geborduurd! Leuk plaatje erbij en je hebt dan ook wat!
    Sterkte met alle werkzaamheden.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi kaartje weer Cindy, prachtig borduurwerk en een leuk plaatje er bij !
    Heel veel succes met de verdere verbouwingswerken ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Cindy. Dit is ook wel één van mijn favoriete patronen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Cindy.
    Prachtige kleuren en weer super mooi geborduurd.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is je kaart geworden Cindy, een héél mooi patroon, natuurlijk mooi geborduurd met een lief plaatje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje! Mooi geborduurd en Yvonne-plaatjes zijn altijd leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pracbtige bloem Cindy met weer een puik borduurtje. Succes met verven en heg pimpen van je woonkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig borduur kaartje Cindy heel mooie kleuren combi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, mooie kleurencombinatie en mooi borduurwerk. Je meisjeskaart is ook heel mooi in die zachte tinten, wat heb je de digi schitterend ingekleurd.
    Heel veel succes met het verdere klussen in het huis.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik weet niet welke kaart je bekeken hebt, maar vlinders zijn het niet hoit Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy