maandag 23 mei 2016

Liefs.....

Goedenavond lieve bloggers,
Vanavond kom ik nog even terug met een creatie waar ik gisteren mee bezig ben geweest. Ik had zo'n zin om weer eens een hoofd te kleuren, dat ik er voor ben gaan zitten. Zo heerlijk ontspannend, dat ik alles en iedereen om mij heen vergeet. De basis is gemaakt met een mal van Go Kreate. De digi is van SweetPea van de kunstenares Rebecca Zins. Dit is toch wel mijn favoriet. Ik heb nog een aantal hoofden die ik nog nooit heb gekleurd. Het papier is van Crafts & You, zulk gaaf designpapier en heel betaalbaar. Dit papier heet Rose Garden. De bloemen komen uit de voorraad en de blaadjes heb ik gemaakt met een magnoliastans. De tekstlabel is van hout en heb ik bewerkt met glossy accents, alleen dat kun je niet zo goed zien op de foto.



Ik wil met deze creatie graag meedoen aan de navolgende challenges:
* Inky Chicks (alles behalve vierkant met je favoriete stempel);
* The Ribbon Girl challenges (any image challenge);
* Crafts & Me Challenge (faces) (bedankt voor de tip Plony!!)


Liefs, Cindy



19 opmerkingen:

  1. Wauw wat mooi Cindy! Knap werk zeg, ben jaloers op jouw creativiteit ;) fijne avond,liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat heb je mooi ingekleurd...supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Cindy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier moet ik toch even op reageren hoor Cindy, wat heb je prachtig ingekleurd! een gelaat is niet het makkelijkste en je kaart is fantastisch...ik ben er weg van!!! Fijne avond verder....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig, echt knap hoor om zo'n gezicht in te kleuren. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Cindy dit is echt schitterend gedaan...je bent hier echt goed in!
    Het is een prachtig geheel.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, nou dat heb je wel supermooi gekleurd zeg! Sjonge, echt top!
    Moest wel even lachen om je opmerking dat je zin had een hoofd te kleuren...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is so beautiful! I love the image, and beautiful design! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again!
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend Cindy, wat een plaatje van een kaart, ik it te kwijlen, van verkoudheid en plezier.
    Echt zo mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja daar moet je wel effe voor gaan zitten maar het resultaat is er dan ook naar...TOP

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is echt prachtig. Zo mooi ingekleurd.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwww, wat is dat hoofd (ik moest wel lachen toen ik dat las maar ja het is een hoofd..LOL)supermooi ingekleurd. Ik snap dat je er even over hebt gedaan maar dit is wel top vind ik. Prachtige kaart Cindy, ga jij je andere hoofden *LOL* ook maar kleuren, ik geniet ervan.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit te gek gedaan Cin.....schitterend! Je zet jezelf goed op de kaart met deze geweldige creatie. Misschien wil je ook nog meedoen aan de challenge van Crafts&Me....faces....Dit is de link...http://craftsandmeinspiration.blogspot.nl/search?updated-max=2016-05-03T09:00:00%2B01:00&max-results=7
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een Prachtige kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt , het was al een tijdje geleden dat ik hier nog was, maar heb genoten
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig cindy dit hoofd ingekleurd
    echt heel mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful Cindy, so soft x
    Thank you for joining in the challenge at Crafts & Me and do pop back to check winners and join in our new anything goes with optional shabby chic/vintage

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy