vrijdag 24 juni 2016

Nieuwe challenge bij Chocolate Coffee and Cards

Hallo allemaal,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Chocolate Coffee and Cards met het thema girls of summer. Onderstaande kaart is mijn voorbeeld. De basis is gemaakt met een Go Kreate mal. Verder heb ik nog wat mallen van joy gebruikt. De magnolia heb ik ingekleurd met copics. Doen jullie gezellig mee?

Morgen ga ik sinds lange tijd weer eens achter mijn naaimachine, samen met mijn moeder. Heb er zin in!

Fijn weekend allemaal,
Liefs, Cindy


13 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is dit Cindy, leuke Magnolia stempel, die is weer prachtig gekleurd, mooie accenten, mooi hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. En een leuk thema.
    Grootjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en zonnige kaart! Fijne dag vandaag! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart! Mooi gemaakt en lekker vrolijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven leuk de magnolia stempels als gebruik ik ze zelf nog maar zelden! Je kaartje ziet er heerlijk zomers uit Cindy, mooi werk.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Cindy!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje!
    Ben benieuwd wat je gaat maken met de naaimachine. Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is weer een schatje elke keer als ik een vlaggetjes lijntje ziet denk dat ga ik ook doen en het komt er nooit van , misschien nu wel INSPIRATIE toch groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy