maandag 20 juni 2016

Nieuwe challenge bij My Bestie Dutch Girls designs

Goedemorgen lieve bloggers,

De nieuwe challenge van My Bestie Dutch Girls Design begint vandaag. Het thema is alles mag, de optie is bedacht door Nans, te weten kant en bloemen. Tegenwoordig ben ik helemaal verliefd op de mallen van Creative Expressions. Ik heb deze ook voor de basis van onderstaande kaart gebruikt. Vier hoeken gestanst en deze weer tegen elkaar geplakt. Het papier is van Maja. Ik heb de digi "for the love of shoes" gebruikt, die ik heb ingekleurd met copics. Jullie kunnen deze digi <<hier>> vinden. Verder nog wat mallen van Joy gebruikt en ook de bloemen heb ik zelf gemaakt. Jullie kunnen vast wel raden wat mijn lievelingskleur is.....

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Neem ook eens kijkje op het blog,mijn DT-maatjes hebben prachtige voorbeelden voor jullie gemaakt.

Liefs, Cindy



14 opmerkingen:

  1. Wow, wat is dit een juweeltje van een kaart Cindy, mooie vorm en prachtige kleuren, wat een mooie digi , prachtig gekleurd. de bloemen en het kant zijn geweldig mooi.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow prachtig Cindy. Leuke digi en mooi model kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Geweldig! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De mallen zijn inderdaad heel erg mooi Cindy! De hele kaart is weer prachtig, mooie kleuren en kleurwerk!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Helemaal mee eens, die mallen van CE, zijn prachtig!!! Zo ook je bloemen en de digi vind ik enorm leuk!!! Schitterende kaart is het geworden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kunstwerkjes heb je ervan gemaakt,heel erg mooi!
    Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart! Mooie digi en leuk met die bloemen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart en wat ene leuke digi
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    prachtige kaart heb je gemaakt, ik vind de digi zó leuk en erg mooi ingekleurd, je hebt met de stansen een leuke achtergrond gemaakt, topkaartje weer!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geinige digi heb je gebruikt op je mooie kaart Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt Cindy.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Cindy...mooi geheel!
    Super mooie mallen zijn dit en jij hebt ze mooi verwerkt.
    Liefs vanuit IJsland
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje Cindy

    met mooie mallen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy