donderdag 7 juli 2016

kleuren met potloden

Hallo allemaal,
Na een tijdje even weer een berichtje van mij. De vakantiedrukte op mijn werk is weer begonnen. Voor mijn eigen vakantie moet ik nog heel veel termijnen afwerken, verslagen maken etc. zodat ik weinig tijd heb om kaarten te maken. Net op de valreep heb ik nog een kaart voor de challenge van kleuren met potloden  waar het de bedoeling was om volgens een sketch te werken. Deze kaart was al even klaar, maar ik vergat steeds hem te plaatsen. Nu zie ik dat de challenge bijna ten einde is, dus nu nog even snel de kaart plaatsen. 


De afbeelding is van La La land en heb ik ingekleurd met faber castell potloden. Het papier komt uit de voorraad en is volgens mij van Echo Park. 

Ik hoop morgenavond even tijd te hebben om bij jullie langs te komen.

Liefs, Cindy

12 opmerkingen:

  1. Wat een leukertje is dit zeg. Mooie combinatie van details en papier.
    Ik vind het een winnertje!
    Sterkte met je vele werk.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Cindy, succes met de drukte op je werk!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Cindy!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Gave ster heb je gebruikt Heel veel sterkte met de drukte op je werk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart hoor. Ik ben ook nog met de sketch bezig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik zie dus net dat ik te laat ben haha. Dat heb je ervan als je teveel wilt......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt met de sketch Cindy!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een cutie en je bent met potloden net zo goed als met je stiften zie ik wel. Prachtig kaartje geworden met leuke kleurtjes.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart naamgenootje .
    Een fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat gaaf dat je hem hebt kunnen plaatsen, ik dacht ook dat je te laat was, je hebt weer prachtig gekleurd, de sketch is mooi verwerkt.
    Ik vind je kaart helemaal toppie.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy