vrijdag 1 juli 2016

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen bloggers,
Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start bij Ons borduurkaartenblog, dit keer met het thema vakantie. Een heel toepasselijk thema voor deze tijd van het jaar. Het weer is er nog niet naar, hopelijk wordt het snel wat beter. Dit is mijn voorbeeldkaart:


Het patroon is weer van mijn favoriete Sjaak van Went. Het borduurgaren komt uit de voorraad en het plaatje is van Amy. 

Ook deze maand is er weer een gave prijs te winnen. Heb je zin? Doe gezellig mee. Mijn DT-collega's hebben ook prachtige voorbeelden gemaakt.

Vandaag ben ik een dag vrij. Mijn moedertje is gisteren geopereerd aan haar knie. Ik ben morgen bij haar in de buurt om een beetje voor haar te zorgen. Ze loopt met krukken en heeft pijn en probeert toch nog van alles zelf. Ik ga haar een beetje in de gaten houden.

Liefs, Cindy

11 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart, echt vakantie! Zorg jij maar goed voor je moeder. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty weer Cindy...echt prachtig en de kleuren ook zo mooi gecombineerd.
    Sterkte met je moeder hoor hoop dat ze snel opknapt en pijnvrij is.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart weer. Heel mooi geborduurd en een leuk plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart Cindy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Cindy. Heel mooi met dit plaatje.
    En ook weer een supermooi patroon. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Cindy, alles past weer zo mooi bij elkaar!
    Groetjes en fijn weekend, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Even ook bij jou reageren op je prachtige geborduurde kaart Cindy, wat een prachtig patroon, mooie kleuren en een gaaf plaatje, bedankt voor je goede zorgen, ik ga nu naar bed.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooi ook dit borduurkaartje

    fijn dat je zo goed voor je moeder zorgt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Houd je moedertje maar goed in de gaten want ze is een bezig bijtje!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, wat een mooi patroon heb je weer geborduurd, prachtig. Wat ben je toch een lieverd voor je moeder en fijn dat je dichtbij woont. Ga maar lekker samen freubelen, kunnen jullie allebei ontspannen ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy