donderdag 11 augustus 2016

butterflies.....

Hallo allemaal,
De eerste week van de vakantie is al weer bijna voorbij en het weer is niet echt om over naar huis te schrijven, maar gelukkig heb ik heel veel hobbies en vermaak mij prima. Ik heb al een groot gedeelte van mijn hobbykamer opgeruimd en morgen gaan we nog even verder.

Voor onze hobbywinkel hebben mijn moedertje en ik weer voorbeelden gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo mallen. Ik heb hier de nieuwe Yvonnelijn met het vlinderpapier, de vlindermallen, de tekststempel en het 3D-plaatje voor gebruikt. Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de challenge van het Hobbyjournaal.

Liefs, Cindy



6 opmerkingen:

  1. Je vlinderkaart is prachtig Cindy, mooi met de verschillende vlinders, mooi papier, leuk met het plaatje, de tekst is ook mooi.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig die vlinder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! EN staat dit dan in de etalage te pronken? Super. Nee, het weer is niet leuk voor mensen die in Nederland blijven. Stel dt je geen hobby's had....wij hebben het geluk dat we ons nooit vervelen, wat voor weer het ook is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie vlinder! Prachtig gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy wat een leuke vlonder heb je gemaakt.heel erg mooi ,pret al deze materialen jammer dat het niet wat mooier weer is. We vervelen ons niet maar toch. Wat mooi weer is toch fijn als je vakantie hebt en lekker buiten kan zijn. Hopelijk krijgen we nog wat... Succes met het opruimen van je hobbykamer dat moet op zijn tijd ook eens. Ik heb net wat bakken papier opgeruimd. Dat was weer een rommeltje. Nog een fijne vakantie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schatje Cindy!
    Geniet nog van je vakantie.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy