vrijdag 5 augustus 2016

Heerlijk, de vakantie is begonnen!!

Goedemiddag lieve bloggers,
Vandaag is mijn vakantie begonnen. Heerlijk!! Twee weekjes bijkomen, geen telefoon, geen kantoor, geen zittingen en geen post. Ik heb er zin in!  Op dit moment ben ik op mijn nieuwe meubeltjes aan het wachten. Als het goed is worden ze nu heel snel gebracht. De levertijd van de meubels hebben ook vertraging opgelopen, dus we wachten er al een aantal maanden op, maar nu is het eindelijk zover.

Deze kaart heb ik al enige tijd geleden gemaakt. Graag wil ik meedoen aan de challenge van kleuren met potloden. Het thema is : mannenkaart, nou als ik iets moeilijk vind, is dat het wel.


Het papier komt uit de voorraad. De afbeelding is van Lily of the Valley. Het leuke is dat zij tegenwoordig ook digi's hebben, dan hoef je de stempels niet meer in rubber te kopen. Ik heb de afbeelding ingekleurd met faber castellpotloden. Ook weer heel leuk om te doen en dan die heerlijke geur van de potloden..... De stripjes heb ik gemaakt met een mal van Joy net als de tekst en het bijpassende envelopje. 

Ik wens jullie een fijne dag. Nadat de meubels zijn bezorgd ga ik nog even met mijn moedertje naar de hobbywinkel en daarna hoop ik nog even buiten te kunnen zitten. 

Fijn weekend alvast!

Liefs, Cindy

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mannenkaart! Haha gralpig dat iedereen daar zo tegenaan loopt maar de resultaten zijn vaak zo leuk! En stoere kleuren! Heerlijk hoor, nieuwe meubels.... geniet ervan. En natuurlijk veel shopplezier bij de hobbywinkel! En ik lees over zittingen.... wat voor werk doeje? Ik heb jarenlang als juridisch secretaresse voor een advocaat gewerkt. Zo leuk. Nou, een fijne middag nog met je nieuwe suppen hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O o foutje.... moeten natuurlijk nieuwe spullen zijn 🤐

      Verwijderen
  2. Heerlijk dat je vakantie hebt! ga er maar lekker van genieten en van je nieuwe meubels! Je laat weer een hele mooie kaart zien! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stoere kaart! Heel veel plezier met je nieuwe meubels Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk dat je nu vakantie hebt...geniet ervan! Je kaart is echt leuk geworden. Ook ik vind mannenkaarten altijd lastig hoor.
    Geniet lekker van je nieuwe hobbyspulletjes en natuurlijk van je nieuwe meubels.
    Hoop voor je dat het mooie weer een poosje blijft.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart!
    Fijne vakantie en leuk dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prima mannenkaart hoor! Heel leuk met het labeltje. Gezellig dat je meedoet met onze challenge! groetjes, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je meubels echt prachtig, ook de tafel, geniet ervan en vooral wees er zuinig op.
    Je kaart is super gaaf, prachtig ingekleurd, leuke digi hoor.
    Fijne vakantie en tot morgen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Cindy, wat lekker om je vakantie te beginnen met nieuwe meubels, dan kun je dar heerlijk van genieten. Je kaart is erg leuk, gave digi! Ik hoop dat je en fijne tijd zult hebben.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is je toch prima gelukt Cindy, een mooie mannenkaart zie ik op de foto staan!
    Geniet van je vakantie...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet er van meis, ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt. Je begint al met nieuwe meubeltjes én een gave mannenkaart. Leuk met dat label...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cindy, geniet van je vakantie en nieuwe meubels, altijd leuk! Wat een leuke digi en prachtig ingekleurd,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart is erg mooi Cindy. Fijne vakantie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy. Je kaart is goed geslaagd! Wat fijn dat je nieuwe meubeltjes komen. Je kan er gelijk van genieten. Een hele fijne vakantie. Geniet van je vrije dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk Cindy, dat je vakantie is begonnen,, geniet er met volle teugen van en staan je nieuwe meubels mooi? Je kaartje is niks mis mee hoor Cin, met auto's zit je altijd goed!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart gemaakt en wat heerlijk even vakantie.
    Inmiddels zullen je nieuwe spullen wel aangekomen zijn. Geniet ervan, vakantie en je meubeltjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy