maandag 1 augustus 2016

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,
Het is wat stil om mijn blog. Net als ieder jaar heb ik het zo druk op het werk voor mijn vakantie, dat ik weinig tijd heb om kaarten te maken. Nog vier dagen en dan heb ik lekker twee weken vakantie, heerlijk, kijk er echt naar uit. 

Vandaag start er een nieuwe challenge op Ons borduurkaartenblog en het thema is dit keer bedacht door mijn moeder, namelijk alles mag. Makkelijker kan toch niet? Het patroon dat ik heb gebruik is van Ann's paperart en komt uit een oud hobbyjournaal. Het plaatje is van Studiolight.

Neem ook eens een kijkje op het blog voor de prachtige creaties van mijn DT-maatjes. Er is natuurlijk ook weer een leuke prijs te winnen. Dus heb je tijd over op de camping, in de tuin of gewoon zomaar, doe gezellig mee! De challenge loopt tot 31 augustus 2016 23.55 uur.

Liefs, Cindy



12 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart Cindy. Mooi plaatje en mooi geborduurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart heb je gemaakt Cindy, wat een prachtig patroon, dat is vast veel werk geweest.
    Nog even op je tanden bijten en dan kan je lekker uitrusten, maar 2 weken zijn zo voorbij hoor.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Cindy!!Mooi geborduurd in prachtige kleuren en een leuk plaatje,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi in die zachte kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw DT kaartje is prachtig Cindy ... Heel veel moed nog en dan lekker genieten van je vakantie !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja druk dat kennen we allemaal en als je dan nog aan het borduren gaat, daar kruipt volgens mij vele uurtjes werk in.
    't Geeft een prachtig resultaat, de kader is heel knap geborduurd en ook het plaatje staat er schitterend bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! Frisse kleuren. Succes nog op het werk. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! Prachtig geborduurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Cindy. Mooi plaatje en patroon en alles past perfect!. Succes op je werk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een mooie kaart Cindy! Ik vind hem prachtig! Sterkte nog even met de drukte! En dan lekker genieten, de boel achter je laten en doen waar je zin in hebt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ondanks de drukte is het je toch gelukt om een mooie kaart te borduren en te maken Cindy. Wat een bloemenpracht...
    Sterkte met de laatste loodjes...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart!
    Sterkte met de laatste loodjes
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy