maandag 22 augustus 2016

Reminder challenge My Bestie Dutch Girls designs - zon, zee en strand

Goedemorgen allemaal,
Vandaag gaat voor mij het gewone leven weer beginnen. Als jullie dit lezen, is mijn eerste werkdag weer begonnen en zit de vakantie er weer op. Even weer in mijn ritme komen, maar dat zal wel heel snel weer wennen.

Deze maand loopt er bij My Bestie Dutch Girls designs een challenge met het thema "alles mag" met de optie zon, zee en strand. Als we de weerberichten mogen geloven komt er deze week nog heel mooi weer aan, dus nog even het zomerse gevoel. 



Ik heb voor deze challenge de boxmalcard van Marianne Design gebruikt. De golven en de palm zijn van memorybox en het designpapier komt uit de voorraad. Ik vind de fluffies van Sherri Baldy erg leuk. Deze digi kun je <<HIER>> vinden.

Heb je zin, doe gezellig mee, er zijn weer prachtige prijzen te winnen.

Liefs, Cindy


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk zonnig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toppertje is dit weer zeg, prachtig geleurd in zonnige kleuren.
    O nee niet weer zo warm. maar voor degene die er van houdt is het natuurlijk zalig.
    Je kaart spreekt de zon aanbidders in ieder geval wel aan denk ik.
    Knap gemaakt Cindy.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke boxcard! Heel gaaf gemaakt liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Dat is een heel mooie en vrolijk kaart. Enig model.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en helemaal passend bij het weer!
    Super

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super vrolijke kaart Cindy met leuke detail.
    Die digi is top!
    Vakantie gaat altijd sneller dan je wilt!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy