zondag 14 augustus 2016

Reminder Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen allemaal,
Vandaag kom ik jullie een kaart laten zien die ik als reminder heb gemaakt voor Ons borduurkaartenblog.  Het patroon is van Linzoos en het plaatje is van Amy. De kaart spreekt verder voor zich. Ik vond dit patroon wel geschikt om een mannenkaart te maken. De challenge bij Ons borduurkaartenblog loopt nog tot 31 augustus 2016 23.55 uur. Natuurlijk is er weer een leuke prijs te winnen.

Vandaag is mijn moedertje jarig. Ik ga strakjes natuurlijk even bij haar op bezoek.

Fijne dag allemaal!
Liefs, Cindy




9 opmerkingen:

  1. Leuke stoere kaart Cindy. En gefeliciteerd met je moeder, een gezellige dag.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy . Een hele mooie stoere mannen jongenskaart. Leuke kleuren en patroon. Gefeliciteerd met je moeder. Maak er een gezellige dag van Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een héle toffe mannenkaart, mooie kleuren, gaaf patroon, super cool gemaakt, tot straks.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart. Stoer ook. Zeker weten is deze niet voor je moeder, hahahaha. Gefeliciteerd met haar een fijne middag.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke stoere kaart! Gaaf gemaakt, gefeliciteerd met je moeder! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stoere mannenkaart met mooi borduurwerk Cindy.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je moedertje Cindy en WAUW wat een gave stoere kaart. Dit strakke borduurwerk past er top bij evenals de sterke kleurencombinatie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Cindy,
    Wat een super leuke en mooi gemaakte kaart heb je gemaakt, ik vind het een super leuk patroontje en zoals gewoonlijk erg mooi geborduurd.
    Lieve gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy