vrijdag 19 augustus 2016

zwart, wit en een andere kleur

Goedemiddag lieve bloggers,
De vakantie zit er bijna op. Maandag moet ik weer gaan werken. Ook niet erg hoor. Maar morgen ga ik eerst nog een workshop volgen, inkleuren met Gansai Tambi bij Nicole van Craft Addiction. Superleuke afsluiting van de vakantie, al zeg ik het zelf. Gezellig met Marga en mijn moedertje morgen naar Tilburg.

Deze kaart heb ik ook nog gemaakt, mijn kleurpotloden weer eens tevoorschijn gehaald. Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van Kleuren met potloden, zwart, wit en een andere kleur. 


De basis heb ik gemaakt met een mal van Crealies. Het afdrukje heb ik ingekleurd met faber castellpotloden. De takjes en bloemetjes zijn gemaakt met mallen van Creative Expressions. Het papier is van Authentique en papermania. nog wat plaksteentjes en lint en klaar is tie. 

Fijn weekend alvast!
Liefs, Cindy

16 opmerkingen:

  1. Je vakantie bijna alweer om Cindy...jeminee wat gaat het toch snel! Je kaartje is een blikvanger zeg, prachtige kleuren bij elkaar en prachtig ingekleurd!
    Heel veel plezier morgen met de workshop!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER mooi gemaakt Cindy. Veel sterkte met het weer aan de slag gaan Maandag en nog een fijn weeekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie combinatie van kleuren Cindy! En de vorm is ook gewoon erg leuk. Heel veel plezier morgen met de workshop. En werk ze weer maandag!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow heel mooi Cindy. geniet van je laatste vrije dagen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is prachtig.
    Veel plezier morgen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart.
    Veel plezier morgen en werkse maandag ( ik moet maandag ook weer beginnen ).
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een bjoetie zeg! Heel gaaf kaartje heb je gemaakt in zwart/wit en een andere kleur. Nog een heerlijk weekend voor de boeg! geniet ervan voor je werk je weer opslokt!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart met deze schattige digi. Leuk dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw Cindy.
    Wat een leuke kaart!
    Heel leuk die combi met blauw. Ik kies meestal roze of rood maar dit vind ik ook een erg mooie combi geworden.
    Je hebt het plaatje super mooi ingekleurd.
    Veel plezier bij de workshop en succes weer met starten maandag.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik vind je kaart super gaaf Cindy.
    De workshop was gezellig en leerzaam, het was een super dag.
    Je hebt weer prachtig gekleurd met je potloden, mooi van kleur, prachtig gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wow, werkelijk schitterend! Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke kaart Cindy.
    Leuk dat je mee doet bij de challenge van kleuren met potloden.
    grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, Cindy!

    Hoe was de workshop?

    En succes weer met werken.

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje,Cindy.

    Leuk dat je meedoet met de challenge van Kleuren met potloden, succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ahh super sweet.
    Dat plaatje is erg leuk en mooi ingkleurd!

    Super! Werkse morgen.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Cindy! Mooi dat blauw bij het zwart-wit. Gaaf Modelletje.
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij Kleuren met Potloden en heel veel succes.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy