zondag 18 september 2016

kikkerkaart

Hallo allemaal,
Gelukkig is het niet meer zo warm en is het veel beter uit te houden. Nadeel is wel dat ik, waarschijnlijk door de airco op mijn werk, nu snipverkouden ben. Maar niet klagen, we gaan gewoon door. In het zonnetje heb ik deze kaart geborduurd met het patroon van Christien van de Akker van haar club op facebook, de nieuwe borduurkaartenvrienden. Het is echt een heel leuk patroon om te borduren. Het linnenkarton komt uit diverse series van Marieke, Yvonne en Amy, Ik koop meestal van die pakketjes met een aantal kleuren erin. Het plaatje is van Yvonne. De hoeken heb ik bewerkt met te gekke krijtjes. Daarna heb ik een mal gebruikt die je enige tijd geleden als cadeautje bij de Hobbyzine kreeg. Deze hoekmal was echter te groot voor mijn kaart, dus ik heb hem uitgestanst en toen zelf kleiner gemaakt. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van Het Hobbyjournaal.

Ben weer benieuwd wat jullie van mijn creatie vinden.

Fijne avond allemaal, ik ga gezellig heel Holland bakt kijken.
Liefs, Cindy


15 opmerkingen:

  1. Je kaart ziet er weer prachtig uit Cindy, mooie kleuren, prachtig geborduurd, de hoeken zijn gaaf erbij.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart. De kikker is vast schoolziek! Hij kijkt mij te ondeugend! Maar daarom juist een enige opkikker.
    Groetjes en sterkte met de verkoudheid.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart en mooi geborduurd Cindy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Prachtig met die hoekjes en geweldig geborduurd. En ja het plaatje...daar ben ik weg van, ik hou van Yvonne plaatjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtige kaart! Te Gek zoals je de hoeken gekleurd hebt met je krijtjes en wat een goed idee om de stans kleiner te knippen. Ik heb ook al zitten stoeien met die dingen, vond ze ook net te groot... ik ga dit idee van je "lenen"hoor hihi groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook al ben je snip., zo lig je er gelukkig niet bij Cindy hihi! Hele leuke kaart en prachtig geborduurd!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw! super mooi en vrolijke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart en zo mooi geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Cindy, zo te lezen kun je 'm wel aan jezelf sturen ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie geborduurde kaart Cindy. Leuk die kikker in bed (heb je hem voor jezelf gemaakt?)...Beterschap gewenst.
    Dank je wel voor je lieve, mooie felicitatiekaart. Hij staat te pronk hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke vrolijke opkikker Cindy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lol Cindy this is so fun and I love the pastel pink green and blue. This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
    Hugs
    Desíre
    {ATG with a CREATE WITH TLC Element}
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy