dinsdag 13 september 2016

Kus.....

Goedenavond allemaal,
Gisterenavond heb ik bij mijn moeder een kaart gemaakt. Wat is het heet zeg. Eigenlijk is alles te warm om vast te houden, maar we proberen er maar het beste van te maken. Het papier is van Maja Design, wat een geweldig mooi papier is dit toch. De mallen zijn magnolia en het lieve magnoliaatje heb ik natuurlijk ingekleurd met copics. Het lint komt uit de doos en de swirl en vlinders zijn gemaakt van glitterpapier, alhoewel dat niet zo duidelijk is te zien op de foto. 


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van Time for Magnolia Challenge (glitter en bling), Simply Magnolia (anything goes), en LHOSM challenge (anything goes) en All about magnolia (doohickeys).

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond. Ik ga proberen nog wat aan mij DT-opdrachten te doen.

Liefs, Cindy

12 opmerkingen:

  1. Het is een schatje geworden Cindy, gelukkig heb jij hem ook op tijd af.
    Mooi gekleurd, prachtig in de blauwtinten..
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit. Ik vind hem super. Die kleuren en de bloemen.
    Je hebt ook weer heel mooi ingekleurd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief Cindy....ondanks de warmte ben je toch heel creatief geweest....Je hersentjes zijn gewoon blijven brainstormen hoor hihihi. Het ziet er super uit en leuk dat je meedoet aan onze challenge bij LHOSM.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart! Ik vind die vlinders ook zo mooi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig! De kleuren zijn zo mooi bij elkaar..... en ik zie de glitter op de vlinders en de swirl hoor. Volgens mij heeft het magnoliaatje het ook lekker warm met haar ovenwanten aan hihi.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Chalk full of gorgeous details Cindy...beautifully done!! Thank you for sharing with us at Simply magnolia...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cindy,

    Wat een mooi blauw kaartje heb je gemaakt prachtig ingekleurd ook bedankt voor het mee doen met de Time For Magnolia Challenge!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Cindy, this is so beautiful I love the layout and beautiful details. Thank you for sharing with us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi deze combi in blauw

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy