maandag 12 september 2016

Nieuwe challenge bij My Bestie Dutch Girls Designs

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij My Bestie Dutch Girls Designs.  Het thema is alles mag en de optie is dit keer door Yvonne bedacht. Zij wil graag fruit op je kaart zien. Voor mijn creatie heb ik een al wat oudere digi gebruikt, die je hier kunt vinden. Ik blijf deze zo schattig vinden met de kleine aardbeitjes. Het designpapier is van Maja. De randmallen zijn van Marianne Design. De tekststempel en het tekstlint zijn gemaakt met spulletjes van Joy. De bloemblaadjes zijn gemaakt met een doohickey van magnolia en heb ik bewerkt met gilding wax.

Neem ook eens een kijkje op het blog om de voorbeelden van mijn DT-collega's te bekijken. Ik hoop dat jullie wat inspiratie hebben opgedaan en gezellig meedoen.

Fijne week allemaal!
Liefs, Cindy


10 opmerkingen:

  1. Je hebt weer zo prachtig gekleurd Cindy, wat een leuke digi is dit, mooi met de rand van Petra van Dam, prachtig afgewerkt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart! en lekker die aardbeitjes ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, heel mooi ingekleurd en super afgewerkt met de bloementoef en de aardbeien,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW....wat mooi gedaan en wat een leuk afdrukje. het blijven kunstwerkjes al die kaartjes met in gekleurde afdrukje/stempels. Dit is er ook weer zo een.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. Leuk met die aardbeien! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig kaartje Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje leuke malen er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy