donderdag 1 september 2016

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen allemaal,
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Ons Borduurkaartenblog. Marga heeft het thema van deze challenge bedacht. Zij wil graag een geborduurde vintagekaart zien. Borduren is voor mij geen probleem, maar vintage dat is echt heel moeilijk. Ik maak heel weinig vintagekaarten, dus dit was wel een hele uitdaging. Maar uiteindelijk ben ik best tevreden met het eindresultaat. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:



Het borduurwerk is gemaakt met een mal van Nellie Snellen. Het plaatje is van een vintagevel van Gerda's Hobbyshop. Het papier is van Maja Design. Ik heb het een beetje oud gemaakt met distressinkt. De tekst en de mal waarop de tekst staan, zijn van Joy. Tenslotte nog wat vlindertjes en bloemetjes uit de voorraad. 

De challenge loopt weer de hele maand. Doen jullie mee? Op het blog staan schitterende voorbeelden van mijn DT-collega's.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van Love the Craft Challenge Blog, anything goes en creatalicious challenges , anything goes en Sunny Day Crafting, anything goes.

Ik ga weer verder met mijn werk. Vandaag is het feest, ik ben twintig jaar in dienst. Ik ben benieuwd of mijn baas er nog aan denkt..... Ik verwacht eigenlijk van niet, zoals ieder jaar...

Liefs, Cindy

17 opmerkingen:

  1. Wat een mijlpaal 20 jaar bij dezelfde baas, gefeliciteerd hoor, op naar het gouden horloge de 25 jaar.
    Je kaart is schitterend in deze kleuren combinatie, prachtig om te zien en weer super mooi geborduurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Cindy! Voor mij is vintage ook een uitdaging. .. wat een prestatie 20 jaar in dienst, gefeliciteerd! Ik ben benieuwd of je naaste er aan denkt. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 20-jarig bij dezelfde (onattente) baas Cindy. Ik zou een t-shirt aandoen met de tekst...20 jaar werk ik hier..en jij..LOL.
    Je vintage geborduurde kaart is een plaatje, mooie vorm en hele mooie kleuren vind ik.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je mag zeker tevreden zijn met zo'n kaart. Wow, zo mooi!
    En gefeliciteerd met 20 jaar werken voor dezelfde baas! Komt niet vaak meer voor denk ik. Hopel8ji wordt je nog even in het zonnetje gezet.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag zeker tevreden zijn met zo'n kaart. Wow, zo mooi!
    En gefeliciteerd met 20 jaar werken voor dezelfde baas! Komt niet vaak meer voor denk ik. Hopel8ji wordt je nog even in het zonnetje gezet.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, hele mooie kleuren, super geborduurd..
    Ik ben benieuwd of je baas er aan gedacht heeft..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig Cindy. En gefeliciteerd met je 20 jarig jubileum.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 20-jarig jubileum. En wat heb je een prachtige kaart gemaakt Lief sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy. Ik vind je kaart schitterend. Leuk model. En super geslaagd in de vintage stijl. Mooi plaatje. DN deze mal past er super bij. Prachtig gemaakt. Nou ben je nog getrakteerd door de baas! Inderdaad een mijlpaal 20 jaar bij dezelfde bass gefeliciteerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a pretty card, loving the stitching.
    Thanks for joining us over at LTCCB, good luck. Hope to see you again.
    Jean DT XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful. Thanks for linking up at Sunny Day Crafting.
    ~DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Cindy.
    Een prachtige borduurrand heb je gemaakt om deze mooie vintage bloemen.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card Cindy.
    Love the colours and the design.
    hugs
    sharon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig kaartje dit mooi borduurwerk en plaatje er bij

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional anniversary” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for sharing your beautiful, fun shaped card with us at Love To Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy