donderdag 15 september 2016

Nieuwe uitdaging

Goedemorgen lieve bloggers,
Sinds vandaag heb ik er een nieuwe uitdaging bij. Ik mag DT-lid zijn bij My Bestie international. Ik vind het een hele eer en ben best wel een beetje trots dat ik deel mag uitmaken van dit team. Ik vind de Besties geweldig. Ze zijn zo verschillend en zo gaaf om te kleuren. 

Vandaag is het tijd voor de reminder. Het thema is alles mag, super makkelijk, dus ik zou zeggen, doe gezellig mee. 


Voor deze kaart heb ik alles basis een mal van Go Kreate gemaakt, De schattige digi kun je <<hier>> vinden. Deze is ook weer zo schattig. Ik heb Maja Papier gebruikt, ook dat blijft heel mooi. De bloemen komen uit de doos. 

Er zijn hele gave digi's te winnen en knipvellen. Das toch leuk? De winnaar mag zelfs vijf digi's uitzoeken.

Mijn DT-collega's hebben ook gave creaties gemaakt, ik zou zeggen, neem eens een kijkje op het blog.

Liefs, Cindy

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi Cindy en succes met je DT.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en heel mooi gekleurd!
    Veel succes gewenst in dit team...gefeliciteerd!
    Gr. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je nieuwe dt-schap! Wat een mooie en lieve kaart is dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg! Gefeliciteerd en heel veel succes hoor. En je kaart is superleuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me bij de dames aan, veel succes met je nieuwe job, leuk hoor je gaat nu wereld wijd.
    Je kaart is weer een juweeltje, mooi gekleurd en alles zo mooi bij elkaar gezocht, top.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! En wat een eer dat je ook hier DT-werk voor mag doen. Heel mooi ingekleurd en wat een mooie mal achter de digi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Cindy met je nieuwe dt-baan. Een mooie kaart als binnenkomer en weer heel lief ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow...heel mooi! Veel plezier met je DT!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging en je kaart is een Bjoetie geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy