zondag 23 oktober 2016

Herfst

Goedenavond lieve bloggers,
Het weekend is alweer bijna voorbij. Nog even genieten van de laatste uurtjes. Zometeen nog even kleuren bij heel Holland bakt. Deze creatie heb ik onlangs gemaakt met een verrassingsenvelop met materialen die ik had ontvangen van één van de clubs waar ik lid van ben. Het afdrukje heb ik zelf erbij gezocht en ingekleurd met copics. Magnoliaatjes blijven zo gaaf om te kleuren. Ik houd ook van de herfst en de herfstkleuren, dus ik heb met veel plezier deze creatie gemaakt. Bij Midweek Magnolias is een DT-call. Het lijkt mij superleuk om in een DT-team te zitten die met magnoliastempels werken. Ik ga een kansje wagen. Wie niet waagt, die niet wint.....
Fijne avond!
Liefs, Cindy


10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en super mooi kleurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt Tilda heel mooi ingekleurd Cindy, leuk om haar kleren ook herfstkleurtjes te geven. Je decoratie sluit ook helemaal aan bij het herfst-thema. Gaaf met dat steranijs erbij en die letters op een houten schijfje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, en je kleurt altijd zo mooi. Ik wens je veel succes met je DT Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt en zo mooi gekleurd Cindy. Succes met je dt .
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig herfstkaartje Cindy, heel mooi kleurwerk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schitterende herfstkaart en weer zo mooi gekleurd.
    Mooie details in herfstinten, super de super mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en weer super ingekleurd!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart weer Cindy, hiermee maak je vast wel kans op een DT-plek!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor je leuke reactie. Jouw kaartje is ook megaleuk. Prachtig die herfstkleuren. Ik houd er van :D
    Succes met je DT kaart en hopelijk een nieuwe kans voor jou. Groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig mooi Cindy,
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy