maandag 10 oktober 2016

Nieuwe challenge bij My Bestie Dutch Girls designs

Goedemorgen allemaal,
Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij My Bestie Dutch girls Designs. Het thema is weer alles mag met de optie halloween / herfst. Ik heb dit keer gekozen voor een kaart met een label. De label heb ik uitgesneden met de silhouette. Het papier is een mengelmoes uit de voorraad. De digi die ik heb gebruikt kun je <<HIER>> vinden. De letters zijn van Tim Holtz. 

Doen jullie gezellig mee? Neem ook eens een kijkje op het blog voor de gave creaties van mijn DT-collega's.

Groetjes, Cindy



Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van Scrapbook Stamp Society.

19 opmerkingen:

  1. Bij Corrie zat ik net ook al zo te genieten maar bij jou is het ook een feest Cindy, keigave kaart en een schitterend ingekleurde digi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Cindy, wat kan je toch mooi kleuren, ik hou niet van Halloween, maar de kleuren , daar ben ik weg van.
    Jou kaart is weer super goed geslaagd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige creatie Cindy! Ik zie dat je de Silhouette weer aan het werk hebt gezet, zowel voor jezelf als voor je moeder ;) De stempel is schitterend gekleurd!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf! Mooi label en prachtig ingekleurd Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties

    1. Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
      Good Luck and hope to see you again

      Greetings Karin DT Coördinator

      Verwijderen
  6. Prachtig gedaan met mooie warme kleuren!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat zijn jij en je moeder toch creatief. Ook hier bij jou is het weer zo genieten, super!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke Halloween kaart Cindy!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Cindy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Net als je moeder, prachtig kleurwerk op je digi. Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie Halloween kaart. De kleuren zijn top en de Bestie is super ingekleurd! Ik had prijs, zo leuk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi gedaan en een hele gave digi gebruikt. De kleuren combi past helemaal bij halloween.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig kaartje Cindy, alles klopt zelfs te kleuren die je gebruikt hebt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Totallu Super Halloween card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh heksensoep..hihi. Wat een gave Halloween kaart en zo mooi ingekleurd Cindy. Een toppertje alleen de soep sla ik over..LOL ;p
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy