zaterdag 15 oktober 2016

Reminder My Bestie International Challenge

Goedemorgen allemaal,
Ik had een paar dagen vrij, maar die zijn echt omgevlogen. Maar wel heerlijk heel veel kunnen doen.

Vandaag kom ik ook even bij jullie langs om jullie te herinneren aan de challenge bij My Bestie International, alles mag met de optie halloween.  Dit is mijn reminderkaart:



Ik heb img 734 gebruikt, die jullie <<hier>> kunnen vinden. De rand van de kaart heb ik gemaakt met een Martha Stewart Pons. Verder heb ik lint gevlochten voor de omlijsting, het kasteel en de tekst zijn van Yvonne Creations. De digi is ingekleurd met copics.

Het zou leuk zijn als jullie meedoen. De challenge duurt nog tot en met 27 oktober 2016.

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je hebt genoten van vrije dagen. En wat een mooie kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Leuk met dat spinnenweb! Fijn dat je leuke dagen hebt gehad Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig heksje Cindy. Ook de spinnenrand is heel mooi.
    Groetjes, Liselto

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    wat een leuke Halloweenkaart, lief heksje, mooi met het gevlochten lint,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi, Cindy, ik vind al je Halloween kaartjes super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een schitterende kaart Cindy, prachtig ingekleurd, mooi met het gevlochten randje, de spinnenwebrand maakt je kaart helemaal af.
    Blijdorp was geweldig.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy