vrijdag 14 oktober 2016

Reminder Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen bloggers,
Vandaag is het de 14e van de maand, tijd voor de herinnering van de lopende challenge voor ons Borduurkaartenblog. Het thema is dit keer alles behalve vierkant. Misschien een lastig thema, maar jullie moeten niet te moeilijk denken, rechthoekig of rond mag natuurlijk ook. Voor deze reminder heb ik een patroon gebruikt van Christa, geborduurd met gemelleerd mettler garen. Als afwerking een morehead erop. Doen jullie gezellig mee? De challenge loopt nog tot 31 oktober 2016 23.55 uur.
Liefs, Cindy


3 opmerkingen:

  1. ik vind het weer een schitterende geborduurdekaart Cindy, dit is ook een prachtig patroon, leuk met de More-head erbij.
    Ik hoop ook dat er nog een paar deelnemers bij komen hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Ik heb vanmorgen mijn bijdrage geplaatst. Leuke uitdaging hoor groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart weer! heel mooi model en een Morehead is altij dgoed Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy