dinsdag 1 november 2016

Nieuwe challenge bij My Bestie International

Goedemorgen lieve blogvrienden,
Zo is het even stil op mijn blog, zo kom ik een twee keer langs. Dit is mijn eerste creatie om jullie te laten weten dat er vandaag weer een nieuwe challenge begint bij My Bestie International. Het thema is alles mag met de optie herfst. Een heerlijk thema voor deze tijd van het jaar. Vooral de kleuren zijn zo mooi. Dit is mijn voorbeeldkaart:


Het papier is van Bo Bunny.  De ovaal heb ik gemaakt met een mal van Joy. De spinnenweb waarom de tekst staat heb ik gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo. De tekst is ook van Joy. De basismal is een Go Kreatemal. Deze lieve digi, die je <<hier>> kunt vinden, heb ik ingekleurd met copics. De blaadjes achter de bloemen zijn van Dutch Doobadoo en heb ik bewerkt met Viva Inka gold. De rand op de kaart heb ik geponst me een Martha Stewartpons. Dit is helaas niet zo goed te zien.

Mijn DT-collega's hebben ook prachtige kaarten gemaakt. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op het blog en doe gezellig mee!
Liefs, cindy

7 opmerkingen:

  1. Wat een warm sfeervol kaartje Cindy, erg mooi!
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi van kleur in deze warme herfst tinten,prachig gekleurd,mooie details,het is een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie herfstkaart Cindy. Mooie warme herfstkleuren en Bestie past perfect bij het sfeertje. Leuk idee om het spinnenweb zo centraal in die stans te maken, echt een blikvanger zo.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze kaart in warme herfstkleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kleurwerk Cindy, in mooie warme herfsttinten. Dat maakt ook dit weer een super mooi kaartje.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous Project Cindy. I love all details. Hugs
    Maritza

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this card, perfect for the Autumn theme! So inviting.
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy