dinsdag 1 november 2016

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog: kerstballen / kerstbomen op je kaart

Goedemorgen bloggers,
Hier ben ik voor de tweede keer vandaag. Dit keer om jullie onder de aandacht te brengen dat vandaag de nieuwe challenge bij Ons Borduurkaartenblog van start gaat. Dit keer is het thema bedacht door Lenie. Zij wil graag een borduurkaart zien met kerstbomen en/of kerstballen. Je mag een boom of bal borduren, maar je mag natuurlijk ook een plaatje gebruiken met een kerstboom of kerstbal. Gezellig thema toch voor deze tijd van het jaar?



De basis van de kaart heb ik gesneden met mijn Silhouette. Het patroon is van Sjaak en heb ik geborduurd met allerlei garen uit de voorraad. Het plaatje is van Le suh. Deze vind ik zelf erg mooi, heel gedetailleerd en zulke leuke kleuren.

Mijn DT-maatjes hebben ook weer prachtige kaarten gemaakt. Ik zou zeggen, neem een kijkje op het blog. De challenge duurt tot 30 november 2016 23.55 uur. Net als altijd kunnen jullie weer een gave prijs winnen. 

Liefs, Cindy

11 opmerkingen:

  1. Leuk thema weer deze maand en jouw creatie is geweldig Cindy! Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow heel mooi Cindy.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Prachtig 3d plaatje en ook al zo mooi geborduurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk thema! En je kaart is heel mooi Cindy.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurd, het is een prachtig patroon, mooie kleuren en een schitterend plaatje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wat een werk zeg!! Heel mooi geborduurd!.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, leuk een andere kleur voor kerst. Prachtig borduurwerk, vind ik altijd zo mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje en wat mooi die pastel kleuren voor kerst

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind jou kaart super mooi geborduurd en afgewerkt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi is je borduurkaart Cindy, echt toppie !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy