dinsdag 15 november 2016

Reminder voor My Bestie International

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,
Vandaag kom ik even bij jullie langs om jullie aan de lopende challenge bij My Bestie International te herinneren. Dit is mijn voorbeeldkaart:

Het papier is van Bo Bunny. De mallen zijn borduurmallen van Joy en heb ik geborduurd met mettlergaren. Ook de rechthoekige mal is van Joy. Verder heb ik een 3D sheet gebruikt, die jullie <<Hier>> kunnen vinden. Het thema is alles mag met de optie herfst. Doen jullie gezellig mee?

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan My Bestie 3D and more (alles mag met een Bestie);


Liefs, Cindy

16 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy, wat een leuke herfstkaart. Gaaf zoals je de geborduurde delen als blikvanger hebt gebruikt. Bestie is weer prachtig ingekleurd in die warme herfsttinten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart! Mooie combinatie van alles. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Prachtig met die geborduurde mallen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Cindy,
    wat heb je mooi ingekleurd, ik vind de kleuren van je kaart super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha..ben ik net op FB, zie ik dat het een sheet is wat je hebt gebruikt..
      nog niet wakker vanmorgen..

      Verwijderen
  5. Heel mooi gecombineerd met de borduursels erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gecombineerd met de borduursels erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie weer leuk, Cindy! Vind deze Bestie zo ontzettend gaaf! Echt herfstig!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtuge kaart Cindy. Mooie kleuren mooie mal en de birduurwerkjes passen er supermooi op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRachtig! en zo mooi geborduurd, past er helemaal bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met schitterende kleurencombi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij en een 3d sheet van een Bestie, wel even wennen hoor, gekleurd vind ik ze toch mooier.
    Verder heb je het wel prachtig gedaan zo met de borduurmallen, daar zullen ze in Amerika wel weg van zijn.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy
    Je herfstkaart is prachtig met die warme kleurtjes en die borduurmallen zijn er zo mooi op.
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow such a sweet fall card I love this neat image. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge Blog. Good luck with your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke kaart Cindy!
    Leuk hoe je die borduurmallen hebt gebruikt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy