maandag 14 november 2016

Reminderkaart voor My Bestie Dutch Girls Designs

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag kom ik bij jullie langs met een kaart voor de challenge van My Bestie Dutch Girls Designs. Dit keer is het thema: alles mag met de optie zilver. Dit is mijn kaart hiervoor geworden:
De achtergrond heb ik gemaakt met een mal van Creative Expressions. De opengewerkte rand heb ik bewerkt met zilveren flakes. De digi, die jullie hier kunnen vinden, heb ik ingekleurd met copics. Verder nog wat stickles en zilveren glitter en gildingwax gebruikt. Doen jullie gezellig mee?

Liefs, Cindy

6 opmerkingen:

  1. Het is weer een schitterende kaart, prachtig ingekleurd, mooie details en zo mooi afgewerkt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje is je kaartje mooi gedaan

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart! Prachtig met het zilver Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Cindy. Erg leuk gemaakt zo. Mooi is dit model ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy