maandag 26 december 2016

babykaart

Hallo allemaal,
Zojuist een kaart afgewerkt voor de challenge van het Hobbyjournaal. Dit keer wordt er gevraagd om aan een stitch an do patroon een eigen draai te geven. Ik ben gek op borduren, ik vind dit een hele leuke opdracht. ik heb gebruik gemaakt van een een patroonkaart uit stitch and do 49. Ik heb dit patroon rond gemaakt en vervolgens geborduurd met het borduurgaren van de babyserie van Yvonne Creations, Smile, Hugs and kisses. De mallen die heb ik gebruikt zijn van Amy Design and het designpapier is van de Celebrationserie van Yvonne Creations. Ten slotte is ook het plaatje van Yvonne uit een al wat oudere serie, maar die blijven zo leuk!! 



Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne tweede Kerstdag. De aankomende dagen ga ik heerlijk aan de knutsel, ik hoef pas in het nieuwe jaar weer te gaan werken.
Liefs, Cindy

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden Cindy!
    Fijne 2e kerstdag nog, lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en super lief kaartje Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je hebt niet stil gezeten vandaag, mooie kaart is het geworden, prachtig patroon en zo mooi geborduurd.
    Liefs je zieke moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Je hebt er een mooie en vrolijke kaart
    van gemaakt ☺

    Hele mooie dagen met veel warmte en gezelligheid
    en een heel fijn en creatief 2017 !

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke babykaart is dit geworden Cindy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige snoezige kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig lief kaartje. Prachtig borduurwerk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy