zaterdag 31 december 2016

Happy New Year

Hallo allemaal,
Met deze kaart voor het blog van de Scrapbook Stamp Society wil ik jullie allemaal een gezond, voorspoedig en creatief 2017 wensen!

De basis van deze kaart is gemaakt met een vuurwerkstempel van Marianne Design. Gestempeld met Versamark en bewerkt met embossingpoeder. De bestie heb ik ingekleurd met copics, img 582, die jullie <<hier>>. De tekst heb ik gemaakt met een mal van Creative Expressions and goudkleurig papier.


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van 52 weeks to Christmas

Hele fijne jaarwisseling en oppassen met vuurwerk hè?

Liefs, Cindy

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooi nieuwjaarskaartje heb je gemaakt. Leuk ingekleurd bestie...Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk met alle verschillende kleuren vuurwerk!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig is je nieuwjaarskaartje Cindy...leuk vuurwerk erop...
    ik ben je ook gaan volgen en hoop met regelmaat langs te komen...
    bedankt dat je meedoet met deze challenge van 52 WTC

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy