woensdag 21 december 2016

kaartenslinger bij My Dutch Bestie Designs

Goedemorgen allemaal,
Terwijl ik dit schrijf, ben ik nog steeds niet de oude. Ben nog steeds heel erg verkouden en ik voel me nog niet lekker. Maar dat komt wel weer goed hoor. Vandaag is het mijn beurt voor de kaartenslinger bij My Bestie Dutch Girls Design. Ik heb vandaag een kaart in de kleuren bruin / ijsblauw voor jullie. De digi heb ik ingekleurd met copics, en het designspapier is van mijn favoriete serie van Bo Bunny, Snowfall, Het einde van dit papier komt nu toch echt in zicht..... De digi kunnen jullie hier vinden.



De kaartenslinger groeit gestaag, jullie hebben nog voldoende tijd om mee te doen aan de huidige challenge. Het zou gaaf zijn als jullie, ondanks de drukte, tijd hebben om deel te nemen. Er zijn weer leuke prijzen te winnen.

Liefs, Cindy

8 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart met leuke details en super mooie kleuren.
    Heel erg bedankt voor je mooie kaart...ik was verrast!
    Hele fijne dagen en beterschap gewenst.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! Mooi deze kleuren. Hou je rustig en herstel goed! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy! En ja, dit papier blijft erg mooi. Tip: het is ook digitaal te koop (via Snap Click Supply), dus als je er geen genoeg van kunt krijgen...
    Beterschap en fijne dagen,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in hele mooie kleuren en wat een leuke digi,
    mooi gemaakt..wens je nog heel veel beterschap..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi kaartje Cindy ik vind je kleurencombi prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Cindy. Hele mooie kleuren gecombineerd. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je begint op te knappen! Je kaart is weer erg mooi, zo mooi ingekleurd Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is weer een plaatje om te zien Cindy, prachtige kleuren en weer zo mooi ingekleurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy